PIC-670

Niedomagania odbiorników radiowych

Sygnał po naciśnięciu przycisku w ogóle nie działa, zacina się lub dźwięk jego jest chrapliwy — rozładowanie akumulatora — przepalenie się bezpiecznika — odłączenie się lub obluzowanie się zacisku przewodu sygnału — przerwa w obwodzie sygnału — zwarcie w obwodzie sygnału — silne nadtopienie styków sygnału — pęknięcie membrany — rozregulowanie się odstępów membrany — przepalenie się uzwojeń cewki sygnału — obluzowanie połączenia sygnału z masą uszkodzenie kondensatora — silne nadtopienie styków przycisku sygnału. Sygnał dz...

Więcej »

Niedomagania odbiorników prądu

Światła jarzą się zbyt słabo nadmierne rozładowanie akumulatora — zanieczyszczenie lub obluzowanie się zacisków przewodów akumulatora — uszkodzenie izolacji przewodów — zanieczyszczenie lub obluzowanie zacisków przewodów na oprawkach żarówek — nieodpowiednie napięcie żarówek — zanieczyszczenie lub obluzowanie zacisków w przełączniku świateł — nieładowanie akumulatora przez prądnice — zbyt duży spadek napięcia w przewodach — obluzowanie gie żarówek w oprawkach lub wadliwe ich kontaktowanie — obluzowanie się reflektorów (wadliwe po...

Więcej »

Chłodzenie powietrzem

Jako ciecze niskokrzepnące stosuje się najczęściej wodne roztwory spirytusu etylowego oraz glikolu etylenowego. Ze względu na niską temperaturę wrzenia alkoholu, podczas pracy silnika zawartość spirytusu w roztworze zmniejsza się stosunkowo szybko, co stwarza konieczność okresowego uzupełniania ubytku spirytusu w układzie chłodzenia. Temperatura krzepnięcia wodnego roztworu glikolu etylenowego zależy od składu roztworu. Skład cieczy niskokrzepnącej w układzie chłodzenia silnika kontroluje się przez pomiar jej ciężaru właściwego przy użyc...

Więcej »

Sandacz lub losos pieczony w winie

Obniżenia i przesunięcia do przodu środka napędu przedniego uwidacznia się zwłaszcza ruch samo- chodu po krzywiźnie dzięki podsterowności, co ma szczególne znaczenie przy dużych szybkościach jazdy: — mała wysokość podłogi nadwozia nad jezdnią, ze względu na brak walu napedowego, — prostota konstrukcji osi tylnej. Do wad napędu przedniego należy zmniejszona przyczepność kół przednich podczas pokonywania wzniesień. Napęd tylny w porównaniu z układem klasycznym zapewnia następujące korzyści : — zwarta budowa zespołu, napędowe...

Więcej »
751#opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test , #komis brzesko , #sprawdzanie samochodu , #leon st seat , #brzoza ceny , #wyceny aut eurotax , #ngi rejestracja ,