znaki zakazu wjazdu

Turbosprężarka – nowa czy regeneracja

Gdy zaczyna pojawiać się problemy z turbosprężarka to mamy do wyboru zakupić nowa lub zdecydować się na tańszą regenerację. Chodzi tu o sprężarki o zmiennej geometrii, w sumie nie powinno się ich regenerować, ale nie znaczy to, że się tego nie robi. Producenci tych podzespołów twierdzą, że jest to możliwe, ale tylko w fabryce. Wiele osób jednak decyduje się na jej ustawienie metoda chybił trafił ze względu na wysoka cenę. Są warsztaty, które zajmują się regeneracja turbosprężarek. Z folderów reklamowych dowiemy się, że właściwie mogą naprawić każdą...

Więcej »

Króciec wlewowy chłodnicy

Króciec wlewowy chłodnicy jest zwykle zakrywany pokrywą zaopatrzoną w dwa samoczynne zawory, wylotowy oraz wlotowy. Zawór wylotowy otwiera się, kiedy nadciśnienie w chłodnicy przekracza 0,3. . .0,4 kG/cm2 a zawór wlotowy — kiedy podciśnienie w niej przewyższa około 0,2. Zawór wylotowy chroni rdzeń chłodnicy przed rozsadzeniem w razie przegrzania silnika. Utrzymując niewielkie nadciśnienie w układzie chłodzenia zawór wylotowy podwyższa temperaturę wrzenia wody do około 107 oc, a zatem nie dopuszcza do intensywnego parowania wody w razie umiarkowanego prze...

Więcej »

Awaria skrzyni biegów

Skrzynie biegów psuja się dość często, ma na to wpływ kilka czynników. Skrzynie mimo upływu wielu lat ciągle sprawiają problemy. Awaryjność skrzyń biegów przez wielu specjalistów jest wiązana z nowymi silnikami, które mają wysoki moment obrotowy. Ale jest w tej całej awaryjności też wina kierowców. Po pierwsze źle używamy sprzęgła. Mimo iż nie jest to integralna część skrzyni to ma jednak ogromny wpływ na jej żywotność. Zła jest jazda na pół sprzęgle, zbyt gwałtowne puszczanie sprzęgła oraz jazda tylko na luzie i pierwszym biegu. Problemy objawiają...

Więcej »

Antimyelinowe przeciwciała jako predyktor klinicznie określonego stwardnienia rozsianego po pierwszym zdarzeniu demielinacyjnym cd

Dzięki zastosowaniu zbiornika kompensacyjnego, po napełnieniu specjalną cieczą chłodząca układ chłodzenia wymaga bardzo rzadko obsługi — np. tylko co każde dwa lub trzy lata eksploatacji samochodu. Wykorzystują to ostatnio coraz częściej wytwórnie samochodów, wyposażając ich silniki w plombowane układy chłodzenia, nie wymagające obsługi ze strony użytkownika, lecz jedynie tzw. obsługi fabrycznej eo każde 30. . . 50 tys. km przebiegu pojazdu. Przesłona chłodnicy. W niskiej temperaturze otoczenia regulowanie stanu cieplnego silnika przez termostat zmnie...

Więcej »
http://www.przydomowaoczyszczalnia.net.pl 751# , #junak m 16 , #mazda 3 i 2007 , #opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny ,