olx uzywane auta

Niedomagania mostu napędowego (tylnego lub przedniego)

Drgania walu napędowego i hałaśliwa praca (podczas przenoszenia napędu) nadmierne zużycie połączeń wielowypustowych — zgięcie lub zwichrowanie trzonu wału wgniecenie Ścianek rurowego trzonu lub członów dzielonego wału drążonego — zużycie przegubów krzyżakowych— zużycie otworów na śruby lub postrzępienie tarczy elastycznej (w przegubie elastycznym) — zerwanie tarczy elastycznej przegubu wadliwe złożenie lub wbudowanie wału napędowego — zużycie lub wadliwe złożenie łożyska pośredniego wału — brak wyrównoważenia dynamicznego wału napędowego (w złożeniu). Hałaśliwa praca...

Więcej »

Mechanizm sprzęgający

Wirnik rozrusznika obraca się, lecz koło zębate rozrusznika nie zazębia się z kołem zamachowym — zanieczyszczenie lub uszkodzenie gwintu koła zębatego rozrusznika — pękniecie lub osłabienie sprężyny mechanizmu sprzęgajacego — zgiecie wałka rozrusznika — zacięcie się kola zębatego rozrusznika — znaczne zużycie zębów koła zębatego rozrusznika i wieńca kola zamachowego — uszkodzenie zębów kola zębatego rozrusznika i wieńca koła zamachowego — wyłamanie zębów wieńca koła zamachowego — wyłamanie zębów koła zębatego rozrusznika lub pęknięcie piasty — niewłaściwa liczb...

Więcej »

Spalanie w silniku wysokoprężnym

Podczas spalania ciśnienie w cylindrze silnika doładowywanego wzrasta wolniej niż w silniku wolnossącym, jednak z uwagi na podwyższone ciśnienie końca sprężania (początku spalania) szczytowe ciśnienie spalania jest na ogół większe niż w silniku wolnossącym. Wysokie ciśnienie doładowywania (powyżej 1,5 kG/cm2) przyczynia się do występowania wysokiego szczytowego ciśnienia spalania (ponad 100 kG/cm2), lecz pomimo to bieg silnika jest niezbyt twardy. W celu ograniczenia obciążenia elementów konstrukcyjnych silnika często obniża sie stopień sprężania w silniku doładowywanym do 12 14. Na ogół stwarza t...

Więcej »

Afamelanotyd dla protoporfirii erytropoetycznej AD 2

Skrzynie biegów psuja się dość często, ma na to wpływ kilka czynników. Skrzynie mimo upływu wielu lat ciągle sprawiają problemy. Awaryjność skrzyń biegów przez wielu specjalistów jest wiązana z nowymi silnikami, które mają wysoki moment obrotowy. Ale jest w tej całej awaryjności też wina kierowców. Po pierwsze źle używamy sprzęgła. Mimo iż nie jest to integralna część skrzyni to ma jednak ogromny wpływ na jej żywotność. Zła jest jazda na pół sprzęgle, zbyt gwałtowne puszczanie sprzęgła oraz jazda tylko na luzie i pierwszym biegu. Problemy objawiają się z początku poszarpywaniem a potem d...

Więcej »
http://www.prawo-medyczne.edu.pl 751#mazda 3 i 2007 , #opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test ,