hyundai dealer warszawa

Regulacja chłodzenia powietrzem

Aby ograniczyć obciążenia cieplne głowic i cylindrów silników chlodzonych powietrzem, co pozwala na podwyższenie szybkobieżności znamionowej oraz polepszenie napełnienia cylindrów, coraz częściej stosuje sie cylindry ze stopów lekkich, zaopatrzone w cienkościenne tuleje żeliwne (wciskane lub wtapiane, tzw. ALFIN) albo o chromowanej gładzi. Dmuchawa chłodząca. Silnik chłodzony powietrzem wyposaża sie w dmuchawę promieniowa lub osiową. Wymagana wydajność dmuchawy tłoczącej powietrze chlodzące zależy głównie od budowy silnika i miejscowych obciążeń cieplnych jego...

Więcej »

Przesłona chłodnicy

Dzięki zastosowaniu zbiornika kompensacyjnego, po napełnieniu specjalną cieczą chłodząca układ chłodzenia wymaga bardzo rzadko obsługi — np. tylko co każde dwa lub trzy lata eksploatacji samochodu. Wykorzystują to ostatnio coraz częściej wytwórnie samochodów, wyposażając ich silniki w plombowane układy chłodzenia, nie wymagające obsługi ze strony użytkownika, lecz jedynie tzw. obsługi fabrycznej eo każde 30. . . 50 tys. km przebiegu pojazdu. Przesłona chłodnicy. W niskiej temperaturze otoczenia regulowanie stanu cieplnego silnika przez termostat zmniejsza...

Więcej »

Pociągi do odśnieżania torów stacyjnych i kombajny

Na PKP są eksploatowane importowane z ZSRR pociągi do odśnieżania torów stacyjnych i kombajny PSE. Kombajny są samodzielnymi jednostkami do odśnieżania, zbierania i rozładunku zebranego śniegu. Pociąg do odśnieżania torów stacyjnych. Pociąg do odśnieżania torów stacyjnych może być stosowany również do odśnieżania rozjazdów i torów szlakowych z warstwy śniegu grubości do 0,9 m, a latem — do zbierania i wywożenia wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, np. odsiewek. Pociąg składa się z maszyny czołowej SM-2A, wagonów pośrednich i wagonu końcowego. Mas...

Więcej »

Wygodne i praktyczne

Koła podczas ruchu samochodu na trafiając na nierówności nawierzchni, wychylają się z położeń środkowych i przekręcają się wraz z półosiami wokół osi wałka napędzającego. Koło talerzowe, napedzajace półoś, jest stale zazębione z wałkiem napędzającym i wskutek wychyle półosi przetacza sie nieco po stożkowym wieńcu zębat wałka napędzającego. Trzy indywidualne mechanizmy różnicowe mostów napędowych (półosi) składają się z walcowych kół zębatych i są wyposażone w urządzenia do blokowania. Samochodu TATRA I I I nie wyposażono w międzyosiowe mecha...

Więcej »
http://www.auto-floty.com.pl 751#junak m 16 , #mazda 3 i 2007 , #opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany ,