samochody poleasingowe i używane
Zespół odśnieżający składa się z dwóch bębnowych wirników oddzielonych rozdzielaczem śniegu, noża podcinającego, wirnika łopatkowego i skrzydeł bocznych. Do ramy jest przegubowo podwieszony nóż podcinający, podnoszony bądź opuszczany siłownikiem pneumatycznym. Wirniki bębnowe o średnicy 2000 mm i szerokości 2650 mm są wprawiane w ruch obrotowy przez silniki elektryczne o mocy 200 kW i przekładnie zębate umieszczone wewnątrz bębnów. Na obwodzie bębnów są przyspawane łopatki, wzmocnione poprzecznymi przegródkami. Do łopatek dolnego wirnika są przytwierdzone noże podcinające. Dolny wirnik może obracać sie w obu kierunkach, natomiast górny — tylko w jednym kierunku. Wirnik łopatkowy o średnicy 2790 mm, przeznaczony do wyrzucania strumienia śniegu na odległość do 50 m w dowolną stronę od osi toru, jest napędzany dwoma silnikami elektrycznymi 0 mocy 200 kW każdy za pośrednictwem przekładni zębatej. Kierunek wyrzucanego śniegu ustala się przez odpowiednie ustawienie kołowrotu. Za obudową wirników podających znajdują się dwa siłowniki pneumatyczne, przeznaczone do obracania o kąt do 3ff/4 rad (do 135 0) skrzydeł bocznych, zwiększających szerokość odśnieżania. Siłowniki pneumatyczne są zasilane ze zbiorników powietrznych, które są napełniane z instalacji pneumatycznej lokomotywy obsługującej. Na pługu znajduje się aparatura rozruchowa i ochron— na oraz pulpit sterowniczy z przyrządami i przyciskami sterowania. [przypisy: ratka motocykle, renault wyprzedaż, mila automobile ]
Powiązane tematy z artykułem: mila automobile ratka motocykle renault wyprzedaż
Od czasu gdy smartfony weszły do powszechnego użytku nastąpił prawdziwy wysyp nawigacji przeznaczonych dla urządzeń tego typu. Swoje wersje wypuściło wielu znanych do tej pory producentów oprogramowania nawigacyjnego jak chociażby TomTom. Praktycznie wszystkie aplikacje tego typu są płatne, przestają tym samym działać po wygaśnięciu okresu licencyjnego. Czasem jest możliwość wykupienia licencji na mniej niż rok, […]
Skrzynie biegów psuja się dość często, ma na to wpływ kilka czynników. Skrzynie mimo upływu wielu lat ciągle sprawiają problemy. Awaryjność skrzyń biegów przez wielu specjalistów jest wiązana z nowymi silnikami, które mają wysoki moment obrotowy. Ale jest w tej całej awaryjności też wina kierowców. Po pierwsze źle używamy sprzęgła. Mimo iż nie jest to […]