samochody poleasingowe i używane
Wirnik rozrusznika nie obraca się (po włączeniu) — rozładowanie akumulatora — zanieczyszczenie, silne skorodowanie lub obluzowanie się zacisków przewodów akumulatora zwarcie na masę przewodu rozrusznika uszkodzenie akumulatora — zanieczyszczenie, zaolejenie lub nadpalenie komutatora — znaczne zużycie komutatora (między jego działkami wystaje mika) zanieczyszczenie, zaolejenie lub niedostateczne przyleganie szczotek do komutatora zacinanie sie szczotek w ich oprawkach lub zbyt małe napięcie sprężyn szczotek nadmierne zużycie szczotek pęknięcie sprężyn szczotek — uszkodzenie lub przepalenie uzwojeń wirnika uszkodzenie lub spalenie uzwojenia wzbudzenia — zanieczyszczenie lub nadpalenie styków wyłącznika — zacięcie sie koła zębatego rozrusznika w kole zamachowym — obluzowanie się zacisków przewodów do wyłącznika elektromagnetycznego zwarcie w uzwojeniu wyłącznika elektromagnetycznego — zbyt niska temperatura zewnętrzna — włączenie biegu. Wirnik rozrusznika obraca się, lecz wał korbowy silnika nie obraca się wcale lub obraca się powoli — rozładowanie akumulatora zbyt niski poziom elektrolitu w ogniwach akumulatora — zanieczyszczenie lub obluzowanie zacisków przewodów akumulatora — zanieczyszczenie, zaolejenie lub nadpalenie komutatora — zanieczyszczenie, zaolejenie lub niedostateczne przyleganie szczotek — zacinanie się szczotek w ich oprawkach lub zbyt małe napięcie sprężyn szczotek — nadmierne zużycie szczotek — zwarcie w uzwojeniu wirnika lub w uzwojeniu wzbudzenia zwarcie na masę przewodu rozrusznika — zanieczyszczenie lub nadpalenie styków wyłącznika — niewyzębianie się lub niezazębianie sie kola zębatego rozrusznika z kołem zamachowym pęknięcie lub osłabienie sprężyny mechanizmu sprzęgającego — pęknięcie wałka wirnika — zanieczyszczenie gwintu koła zębatego — zluźnienie się śrub mocujących rozrusznik. [przypisy: auto gazda otomoto, dealer audi warszawa, allegro motoryzacja ]
Powiązane tematy z artykułem: allegro motoryzacja auto gazda otomoto dealer audi warszawa
Kadłuby sprężarek typu ROOT S odlewane są niemal z reguły ze stopów lekkich. Chodzi tu nie tylko o zapewnienie jak najmniejszego ciężaru, ale także i skuteczne chłodzenie sprężanego ładunku. Z tego względu oraz w celu usztywnienia obudowy, jej zewnętrzne ściany zaopatruje się przeważnie w użebrowanie, zwiększające jednocześnie powierzchnię wymiany ciepła. Luzy pomiędzy wirnikami Są niewielkie […]
Hybrydowy napęd elektryczny odniósł niewątpliwie sukces. Ale koncern PSA wraz z Peugeot Citroen pracują obecnie nad hydraulicznym napędem hybrydowym dla samochodów osobowych. Pomysł został ochrzczony mianem Powersplit, cała koncepcja polega na tym, że korzystać można z jednostki podstawowej lub hydraulicznego napędu hybrydowego. Możliwe jest też korzystanie z obu na raz. Dzięki temu silnik spalinowy ma […]