samochody poleasingowe i używane
Gdy zaczyna pojawiać się problemy z turbosprężarka to mamy do wyboru zakupić nowa lub zdecydować się na tańszą regenerację. Chodzi tu o sprężarki o zmiennej geometrii, w sumie nie powinno się ich regenerować, ale nie znaczy to, że się tego nie robi. Producenci tych podzespołów twierdzą, że jest to możliwe, ale tylko w fabryce. Wiele osób jednak decyduje się na jej ustawienie metoda chybił trafił ze względu na wysoka cenę. Są warsztaty, które zajmują się regeneracja turbosprężarek. Z folderów reklamowych dowiemy się, że właściwie mogą naprawić każdą i to za cenę kilka razy mniejsza niż zakup nowej. Cena nowej turbiny do najpopularniejszych aut sięgać może nawet 10.000 PPLN, zatem propozycja regeneracji wydaje się kusząca. Często jednak się zdarza, że po regeneracji sprężarki auto przejeżdża kilka tysięcy kilometrów i turbina psuje się ponownie. Tylko, że w takim przypadku silnik nie rzadko też nadaje się do remontu. Jeśli jednak zdecydujemy się na montaż nowej turbosprężarki to nie wystarczy zimnic też olej. Jeśli uległa ona uszkodzeniu przy stosunkowo małym przebiegu to może być winna niewłaściwa eksploatacja. Przyczyna może też być źle smarowanie. Ale tak właśnie działa większość tanich warsztatów, że wymienią turbosprężarkę i olej. Taka czynność prosi się o problemy, które najprawdopodobniej nastąpiła i to w nie najdłuższym czasie.
Powiązane tematy z artykułem:
Jeśli policja zatrzymała cie za przekroczenie prędkości a pomiar został wykonany w gęstym ruchu albo urządzenie zostało użyte w inny sposób niezgodny z instrukcją to możemy nie przyjmować mandatu. Jeśli na drodze w momencie pomiaru znajduje się kilka aut to nie ma możliwości z całą pewnością stwierdzić, którego auta prędkość została zmierzona. Niby radary iskra […]
Podawany przez szczotkę śnieg jest transportowany przenośnikiem z taśmą szerokości 2930 mm, wyposażonym w nóż podcinający. Przenośnik jest napędzany przez silnik asynchroniczny o mocy 40 kW i układ napędowy, złożony z wałka pośredniego i przekładni łańcuchowej. Do podnoszenia i opuszczania osprzętu roboczego maszyny czołowej służą siłowniki pneumatyczne, zasilane z układu hamulca zespolonego, do którego sprężone […]