Snieg jest wyrzucany przez dyszę , do której przymocowuje się długi rękaw w razie załadunku śniegu na wagony albo krótki rękaw — przy układaniu pryzmy śniegu na międzytorzu. Położenie zespołu na ustalonej wysokości podczas pracy lub jazdy transportowej zabezpiecza urządzenie zderzakowe, które odciąża układ hydrauliczny. Zmianę położenia uzyskuje się przez zmianę średnicy tarczy zderzaka. Maszyna jest wyposażona w hamulec hydrauliczny, działający na wszystkie cztery koła.
długość w mm 9400 szerokość w mm2000 wysokość w mm 2800 masa własna w kg 7980 5. Składy do zbierania śniegu na stacjach. Snieg zbierany z torów stacyjnych powinien być natychmiast wywożony poza obręb stacji. Nie wywieziony w porę śnieg może nawet przy niewielkim wietrze — być przyczyną powstawania nowych zasp, dezorganizujących normalną pracę stacji. Do wywożenia śniegu mogą być wykorzystane zwyczajne wagony kolejowe, samochody-wywrotki, przyczepy samochodowe i ciągnikowe itp. Wszystkie te środki transportowe mogą być załadowywane ręcznie albo mechanicznie: odśnieżarką OM-3A, żurawiami, koparkami i ładowarkami. Przy stosowaniu żurawi, koparek lub ładowarek istnieje możliwość bezpośredniego ładowania Śniegu z międzytorza na wagony. Załadowane składy wagonów lub platform powinny być rozładowane przy zastosowaniu również sprzętu mechanicznego, np. lekkich spycharek. Bardziej wydajne są specjalnie przystosowane wagony z ruchomymi przenośnikami, umożliwiającymi samoczynny załadunek i wyładunek śniegu. [hasła pokrewne: otomoto rzeszów, renault wyprzedaż, mila automobile ]