samochody poleasingowe i używane
Przedwczesne zużywanie się okładzin szczęk hamulcowych — porysowanie lub zanieczyszczenie bębnów hamulcowych — zbyt mały luz lub brak luzu pedału hamulca — pęknięcie lub osłabienie sprężyny Ściągającej szczeki hamulcowe nieumiejętne posługiwanie się hamulcami wadliwa regulacja luzu szczęk hamulcowych niewłaściwy płyn hamulcowy w układzie hydraulicznym — obluzowanie się tarcz lub bębnów hamulcowych. czyszczenie, zaolejenie lub niedostateczne przyleganie szczotek do komutatora — znaczne zużycie komutatora (między jego działkami wystaje mika) — nieodpowiednie ustawienie trzeciej szczotki — poślizg pasa klinowego napędu prądnicy — zanieczyszczenie lub zluźnienie zacisków prądnicy zanieczyszczenie lub zużycie styków samoczynnego wyłącznika lub regulatora. Prądnica się przegrzewa — przesunięcie się trzeciej szczotki — prądnica wytwarza prąd o zbyt dużym natężeniu — rozregulowanie się regulatora napięcia — zwarcie styków samoczynnego wyłącznika — zanieczyszczenie lub obluzowanie zacisków przewodów na biegunach akumulatora. Usterki mechaniczne prądnicy — uszkodzenie łożysk prądnicy — zgięcie ośki twornika — obluzowanie się kołka pasowego — obluzowanie się czopów biegunowych. Niedomagania samoczynnego wyłącznika lub regulatora przepalenie się uzwojenia samoczynnego wyłącznika zwarcie na stykach samoczynnego wyłącznika (wskazówka amperomierza wykazuje rozładowanie) — niewłaściwe przyleganie styków samoczynnego wyłącznika — stałe rozwarcie styków samoczynnego wyłącznika = nadpalenie lub zanieczyszczenie styków regulatora lub osłabienie sprężyn niewłaściwy odstęp między stykami samoczynnego wyłącznika lub regulatora. Lampka kontrolna ładowania nie świeci się (po zatrzymaniu silnika) — przepalenie się żarówki — uszkodzenie w obwodzie elektrycznym — uszkodzenie lub nadmierne rozładowanie akumulatora — zanieczyszczenie lub obluzowanie zacisków, przewodów lub czopów biegunowych akumulatora — wadliwy wyłącznik zapłonu. Lampka kontrolna ładowania nie gaśnie podczas pracy silnika (nawet przy znacznej prędkości biegu silnika) — pradnica nie dostarcza prądu do akumulatora — przepalenie się uzwojeń prądnicy — zanieczyszczenie komutatora — znaczne zużycie lub zakleszczenie się szczotek prądnicy — uszkodzenie lub zwarcie w obwodzie elektrycznym — obluzowanie lub zerwanie paska klinowego. [patrz też: auto gazda otomoto, dealer audi warszawa, allegro motoryzacja ]
Powiązane tematy z artykułem: allegro motoryzacja auto gazda otomoto dealer audi warszawa
Przyjrzyjmy się temu autu na rynku wtórnym, interesują nas modele wyprodukowane po 2008 roku. Auto takie możemy już nabyć za 22 tyś zł. Fiest VI ma ładny wygląd i dobre właściwości jezdne. Mamy do wyboru modele z pięcioma i trzema drzwiami. Kabina jest dość wygodna ale do czołówki segmentu B sporo brakuje. Sporym plusem jest […]