samochody poleasingowe i używane
Jak donosi koncern VW trwają właśnie prace nad kolejną wersją tego dość popularnego modelu samochodu. To już będzie szósta generacja i ma ona zostać zaprezentowana na początku 2016 roku. Do gamy nadwozi trafia najprawdopodobniej dwa hatchbacki, będzie też wersja stylizowana na SUV – CrossPolo. Raczej nie przewiduje się odmiany cabrio. Nowy model ma mieć podobne wymiary jak bieżący z tym że będzie on nieco dłuższy. Zmieni się natomiast rozstaw osi, zostanie on zwiększony o ok 5cm. Tym samym nowe polo będzie bardziej przestronne. Auto ma mieć znakomita jakość wykończenia, ergonomię i wygodne siedzenia. Auto to ma powstać na platformie MQB. To właśnie z niej korzysta obecnie Golf. Nowe pole będzie o kilkadziesiąt kilogramów cięższe ale raczej nie planuje się modelu z napędem na dwie osie. Podstawowa odmiana może mieć 60 KM a najmocniejsza nawet 200 KM. Specjaliści z VW twierdzą że w najsilniejszej wersji przyśpieszenie od zera do stu kilometrów będzie trwało 6,5 sekundy. Auto to ma być mocno spokrewnione z przyszłym miejski crossoverem. Polo pierwszej generacji powstało w 1975 roku i bazow2ało na Audi 50. Kolejna odsłona miała miejsce w 1981 roku.
Powiązane tematy z artykułem:
Opony zimowe zaleca się założyć, gdy temperatura powietrza spadnie poniżej 7 stopni. Nie wynika to ze zmian przyczepności na suchym asfalcie. Opony letnie mają lepsza przyczepność na suchym asfalcie nawet, jeśli temperatura jest niższa od zera. Sytuacja dopiero zmienia się na mokrej powierzchni, ponieważ woda intensywnie chłodzi bieżnik, więc nie będzie on rozgrzany tak jak […]
Nadmierne rozgrzewanie się mechanizmu różnicowego, zbyt niski poziom oleju w obudowie przekładni głównej lub brak oleju (lub niewłaściwy gatunek oleju) — zbyt mały luz w łożyskach tocznych mechanizmu różnicowego zbyt mały luz międzyzębny w mechanizmie różnicowym tarcie podkładek oporowych satelitów — zatarcie satelitów na krzyżaku — zatarcie kół koronkowych w obudowie mechanizmu różnicowego zgięcie półosi […]