Nadmierny luz w układzie kierowniczym (nadmierny luz na kole kierownicy) — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie w mechanizmie kierowniczym — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie przegubów kulowych drążków kierowniczych — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie sworzni zwrotnic i ich tulei • — zbyt duży luz w łożyskach piast kół przednich lub zużycie łożysk obluzowanie się śrub mocujących mechanizm kierownicy do ramy — obluzowanie kola kierownicy — nadmierne zużycie łożysk ślimaka, śruby lub wałka ramienia kierowniczego. Podczas jazdy samochód ściąga na jedną stronę zbyt niskie lub niejednakowe ciśnienie w ogumieniu niewłaściwe lub niejednakowe kąty wyprzedzenia sworzni zwrotnic — niewłaściwa zbieżność kół — niewłaściwe lub niejednakowe kąty pochylenia kół—nierównoległość osi tylnej do przedniej — nadmierne zużycie sworzni i tulei zwrotnic — zwichrowanie lub zgięcie zwrotnicy — niewłaściwe wyregulowanie luzów szczęk hamulcowych zaolejenie lub zużycie okładzin szczęk hamulcowych jednego z kół — pękniecie głównego pióra resoru przedniego — przesunięcie się przedniego resoru względem osi (wskutek obluzowania się ściągaczy resorowych lub ścięcia śruby wiążącej resor) — przesunięcie się tylnego resoru względem pochwy tylnego mostu zwichrowanie, zgięcie lub pęknięcie ramy — zgięcie wasa zwrotnicy — pęknięcie lub osłabienie sprężyny ściągającej szczęki hamulcowe jednego z kół — zbyt ciasne spasowanie lub zatarcie sworzni zwrotnic — wadliwie działające lub w ogóle nie działające amortyzatory — zgięcie osi przedniej w płaszczyźnie poziomej. Samochód błądzi (podczas jazdy nie zachowuje kierunku ruchu) — zbyt niskie lub niejednakowe ciśnienie w ogumieniu — zbyt mały luz w przekładni kierowniczej — zbyt mały luz w przegubach kulowych drążków kierowniczych lub zatarcie przegubów — niewłaściwe lub niejednakowe kąty wyprzedzenia sworzni zwrotnic niewłaściwa zbieżność zbyt duży luz lub nadmierne zużycie częsci mechanizmu kierowniczego — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie przegubów kulowych drążków kierowniczych — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie tulei sworzni zwrotnic lub sworzni zwrotnic zwichrowanie lub zgięcie zwrotnicy — zgięcie sworznia zwrotnicy — przesunięcie się tylnego resoru względem pochwy tylnego mostu — wadliwie działający lub w ogóle nie działający stabilizator zbyt ciasne spasowanie lub zatarcie sworzni zwrotnic — zakleszczenie jednego z drążków kierowniczych — wadliwie działające lub w ogóle nie działające amortyzatory. [więcej w: pokrowce samochodowe, auta używane warszawa, przyciemnianie szyb ]