Nadmierne rozgrzewanie się mechanizmu różnicowego, zbyt niski poziom oleju w obudowie przekładni głównej lub brak oleju (lub niewłaściwy gatunek oleju) — zbyt mały luz w łożyskach tocznych mechanizmu różnicowego zbyt mały luz międzyzębny w mechanizmie różnicowym tarcie podkładek oporowych satelitów — zatarcie satelitów na krzyżaku — zatarcie kół koronkowych w obudowie mechanizmu różnicowego zgięcie półosi zwichrowanie obudowy mechanizmu różnicowego. Stuki w przekładni głównej (podczas jazdy, ruszania z miejsca lub w razie nagłej zmiany obciażenia) — wyłamanie zeba w jednym z kół zębatych przekładni głównej wyłamanie zęba w jednym z kół zębatych mechanizmu różnicowego nadmierne zwiększenie się luzu miedzyzębnego kół zębatych przekładni głównej wskutek zużycia łożysk tocznych zużycie podkładek oporowych pod satelitami i pod kołami koronkowymi — nadmierne zużycie połączeń wielowypustowych półosi lub wałka atakującego — zluzowanie się nitów mocujących kolo talerzowe — obluzowanie krzyżaka w obudowie mechanizmu różnicowego. Wyciekanie oleju z obudowy przekładni głównej nieszczelność uszczelnień walka atakującego i półosi uszkodzenie uszczelki pokrywy obudowy — obluzowanie się Śrub mocujących pokrywę — zbyt wysoki poziom oleju w obudowie przekładni głównej — pęknięcie obudowy lub pokrywy mostu napędowego. Most napędowy nie przenosi napędu na koła pędne — urwanie się półosi — wyłamanie się zębów kół zębatych przekładni głównej — wyłamanie się zębów kół zębatych mechanizmu różnicowego zerwanie połączenia wielowypustowego. Zablokowanie mostu napędowego zablokowanie przekładni głównej obcym przedmiotem — za tarcie się satelita na krzyżaku — uszkodzenie łożyska tocznego wadliwe złożenie mostu napędowego — zwichrowanie obudowy przekładni głównej rozbicie mechanizmu różnicowego obluzowanie się lub pęknięcie pochwy półosi — obluzowanie się lub pęknięcie członu obudowy przekładni głównej albo mechanizmu różnicowego, Obracanie koła kierownicy nastręcza trudności — zbyt niskie lub niejednakowe ciśnienie w ogumieniu — zbył mały luz w przekładni kierowniczej — zbyt mały łuz w przegubach kulowych drążków kierowniczych lub zatarcia przegubów— niedostateczne lub niewłaściwe smarowanie sworzni zwrotnic, przegubów drążków lub mechanizmu kierowniczego zbyt ciasne spasowanie sworzni zwrotnic — zbyt duże kąty wyprzedzenia sworzni zwrotnic — zgięcie lub skręcenie osi przedniej albo wahaczy niezależnego zawieszenia — zgięcie lub uszkodzenie dźwigien zwrotnic lub drążków kierowniczych — zgięcie lub zwichrowanie zwrotnicy — osłabienie resorów przednich zgięcie, zwichrowanie lub pęknięcie ramy zgięcie walu kierownicy lub kolumny kierownicy — nadmierne ściśnięcie zużytych sworzni kulowych drążków kierowniczych. [hasła pokrewne: NAPRAWA SZYB SAMOCHODOWYCH,warsztat samochodowy szczecin, Warsztat samochodowy Wrocław ]