samochody poleasingowe i używane
Nadmierne rozgrzewanie się mechanizmu różnicowego, zbyt niski poziom oleju w obudowie przekładni głównej lub brak oleju (lub niewłaściwy gatunek oleju) — zbyt mały luz w łożyskach tocznych mechanizmu różnicowego zbyt mały luz międzyzębny w mechanizmie różnicowym tarcie podkładek oporowych satelitów — zatarcie satelitów na krzyżaku — zatarcie kół koronkowych w obudowie mechanizmu różnicowego zgięcie półosi zwichrowanie obudowy mechanizmu różnicowego. Stuki w przekładni głównej (podczas jazdy, ruszania z miejsca lub w razie nagłej zmiany obciażenia) — wyłamanie zeba w jednym z kół zębatych przekładni głównej wyłamanie zęba w jednym z kół zębatych mechanizmu różnicowego nadmierne zwiększenie się luzu miedzyzębnego kół zębatych przekładni głównej wskutek zużycia łożysk tocznych zużycie podkładek oporowych pod satelitami i pod kołami koronkowymi — nadmierne zużycie połączeń wielowypustowych półosi lub wałka atakującego — zluzowanie się nitów mocujących kolo talerzowe — obluzowanie krzyżaka w obudowie mechanizmu różnicowego. Wyciekanie oleju z obudowy przekładni głównej nieszczelność uszczelnień walka atakującego i półosi uszkodzenie uszczelki pokrywy obudowy — obluzowanie się Śrub mocujących pokrywę — zbyt wysoki poziom oleju w obudowie przekładni głównej — pęknięcie obudowy lub pokrywy mostu napędowego. Most napędowy nie przenosi napędu na koła pędne — urwanie się półosi — wyłamanie się zębów kół zębatych przekładni głównej — wyłamanie się zębów kół zębatych mechanizmu różnicowego zerwanie połączenia wielowypustowego. Zablokowanie mostu napędowego zablokowanie przekładni głównej obcym przedmiotem — za tarcie się satelita na krzyżaku — uszkodzenie łożyska tocznego wadliwe złożenie mostu napędowego — zwichrowanie obudowy przekładni głównej rozbicie mechanizmu różnicowego obluzowanie się lub pęknięcie pochwy półosi — obluzowanie się lub pęknięcie członu obudowy przekładni głównej albo mechanizmu różnicowego, Obracanie koła kierownicy nastręcza trudności — zbyt niskie lub niejednakowe ciśnienie w ogumieniu — zbył mały luz w przekładni kierowniczej — zbyt mały łuz w przegubach kulowych drążków kierowniczych lub zatarcia przegubów— niedostateczne lub niewłaściwe smarowanie sworzni zwrotnic, przegubów drążków lub mechanizmu kierowniczego zbyt ciasne spasowanie sworzni zwrotnic — zbyt duże kąty wyprzedzenia sworzni zwrotnic — zgięcie lub skręcenie osi przedniej albo wahaczy niezależnego zawieszenia — zgięcie lub uszkodzenie dźwigien zwrotnic lub drążków kierowniczych — zgięcie lub zwichrowanie zwrotnicy — osłabienie resorów przednich zgięcie, zwichrowanie lub pęknięcie ramy zgięcie walu kierownicy lub kolumny kierownicy — nadmierne ściśnięcie zużytych sworzni kulowych drążków kierowniczych. [hasła pokrewne: jazdy doszkalające,otomoto tomaszów lubelski, otomoto olsztyn ]
Powiązane tematy z artykułem: jazdy doszkalające otomoto olsztyn otomoto tomaszów lubelski
Skrzynie biegów psuja się dość często, ma na to wpływ kilka czynników. Skrzynie mimo upływu wielu lat ciągle sprawiają problemy. Awaryjność skrzyń biegów przez wielu specjalistów jest wiązana z nowymi silnikami, które mają wysoki moment obrotowy. Ale jest w tej całej awaryjności też wina kierowców. Po pierwsze źle używamy sprzęgła. Mimo iż nie jest to […]
Dławienie powietrza zasysanego przez dmuchawę — np. silnik samochodu VOLKSWAGE; wirnik dmuchawy odśrodkowej, osadzony na wspólnym wałku z prądnicą, wbudowany jest nad kadłubem; dmuchawę napędza pas klinowy, przy czym wirnik jej obraca sie dwa razy szybciej niż wał korbowy; dmuchawa tłoczy zimne powietrze dwoma spiralami na cylindry wbudowane poziomo; lewy strumień tłoczonego powietrza chłodzi dodatkowo […]