samochody poleasingowe i używane
Na PKP są eksploatowane importowane z ZSRR pociągi do odśnieżania torów stacyjnych i kombajny PSE. Kombajny są samodzielnymi jednostkami do odśnieżania, zbierania i rozładunku zebranego śniegu. Pociąg do odśnieżania torów stacyjnych. Pociąg do odśnieżania torów stacyjnych może być stosowany również do odśnieżania rozjazdów i torów szlakowych z warstwy śniegu grubości do 0,9 m, a latem — do zbierania i wywożenia wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, np. odsiewek. Pociąg składa się z maszyny czołowej SM-2A, wagonów pośrednich i wagonu końcowego. Maszyna czołowa typu SM—2A składa się z podwozia, dwuosiowych wózków wagonowych, kabiny maszynisty, maszynowni, osprzętu roboczego, przenośnika taśmowego i zespołu prądotwórczego. Zasadniczym elementem roboczym jest szczotka nagarniająca i podająca śnieg lub zanieczyszczenia na przenośnik taśmowy. Pomocniczą role spełniają noże podcinający, środkowy i boczne łamacza lodu, skrzydła boczne oraz szczotki boczne, umieszczone pod ramą środkowej części ma- szyny. W maszynowni znajdują się elementy napędu: silnik spalinowy ID-12 o mocy 220 kW (300 KM) i prądnica GS-104-4 0 mocy 200 kW przy nominalnej prędkości obrotowej 25 Obr/s (1500 obr/min). Obok trójfazowej prąd- nicy, wytwarzającej prąd przemienny o napięciu 400 V i natężeniu do 360 A, znajduje się prądnica prądu stałego o mocy 1,35 kW i napięciu 24 V; jest ona przeznaczona do automatycznego ładowania akumulatorów. Szczotka główna o średnicy 1400 mm i długości 2375 mm jest napędzana przez przekładnię łańcuchową od dwóch silników elektrycznych asynchronicznych o mocy 30 kW albo z bezpośrednio wbudowanego silnika asynchronicznego o mocy 40 kW. Szczotki boczne o średnicy 700 mm i długości 1800 mm, ustawione w położeniu roboczym pod kątem 1/4 rad (45 0 ) do osi toru i opuszczone na 150 mm poniżej główki szyny są napędzane silnikami asynchronicznymi o mocy 30 kW, przekazującymi moment obrotowy stożkowymi przekładniami zębatymi. Prędkość obwodowa szczotki głównej dochodzi do 10 m/s, a szczotek bocznych — do 8 mis. [hasła pokrewne: raiffeisen auta poleasingowe, konrys otomoto, konrys otomoto dla dzieci ]
Powiązane tematy z artykułem: konrys otomoto raiffeisen auta poleasingowe warszawa audi
Usterki amperomierza — zacinanie się ośki w łożyskach spalenie uzwojenia amperomierza zwarcie z masą przewodu w obwodzie ładowania — zluźnienie zacisku w obwodzie ładowania. Wahania i drgania wskazówki amperomierza zuzycie komutatora prądnicy — nadmierne zużycie szczotek prądnicy — zwarcie w tworniku prądnicy — zwarcie lub przerwy w obwodzie ładowania — zwarcie lub przerwy w obwodzie […]
Na rynku od kilku lat dostępne są systemy lakierów nawierzchniowych do nakładania różnymi metodami, jeśli chodzi o przeznaczenie produktów tego typu to jest ono dość zróżnicowane, tak samo jak ich odporność na działanie czynników zewnętrznych. Aby taki lakier nie odpryskiwał musi być spełnionych kilka warunków. Po pierwsze aplikacja powinna przebiegać w kabinie lakierniczej, która zapewni […]