Przenośnik

Podawany przez szczotkę śnieg jest transportowany przenośnikiem z taśmą szerokości 2930 mm, wyposażonym w nóż podcinający. Przenośnik jest napędzany przez silnik asynchroniczny o mocy 40 kW i układ napędowy, złożony z wałka pośredniego i przekładni łańcuchowej. Do podnoszenia i opuszczania osprzętu roboczego maszyny czołowej służą siłowniki pneumatyczne, zasilane z układu hamulca zespolonego, do którego sprężone powietrze o ciśnieniu około 0,7 MN/m2 (7 at) Jest tłoczone z lokomotywy, popychającej lub ciągnącej kombajn. Siłowniki pneumatyczne są zasilane z czterech zbiorników, do których jest tł...

Zarysowanie i ucieczka

Każdego z nas może spotkać sytuacja, gdy zarysuje ktoś nam samochód na parkingu i dojdzie widząc, że brak świadków2. Ale co będzie, jeśli świadkowie się znajdą lub na przykład wszystko zostanie uwiecznione na jakiejś kamerze? W takiej sytuacji zgłaszamy fakt na policję. Taki kierowca dostanie mandat, straci część zniżek. Ale to nie wszystko, bo coraz częściej ubezpieczyciele przyznają kary za ucieczkę z miejsca kolizji i wzywają do zapłaty nawet 5.000 zł. Ucieczka z miejsca kolizji w naszym kraju to prawdziwa plaga. Dlaczego tak się dzieje? Na pewno wiele osób chce uniknąć obniżenia składki za ubezpie...

System CLARK

Samoczynne włączanie i wyłączanie napędu wentylatora zapewnia specjalne sprzęgło hydrauliczno-magnetyczne. Kiedy silnik zaczyna się przegrzewać, olej wypełniajacy obudowę zwiększa swa objętość i napierając na pierścieniowy tłok powoduje zaciśnięcie okładzin ciernych wentylatora pomiędzy tarczą oporową i tarczą dociskową, czyli włączenie sprzęgła. Jeżeli silnik ulega przechłodzeniu, objętość oleju maleje, a trwałe magnesy odciągają tarcze dociskową, oswobadzając wentylator, a więc sprzęgło się rozłącza. Obudowa sprzęgła jest omywana z zewnątrz przez powietrze nagrzane w chłodnicy. Syste...

KONSTRUKCJE ZESPOLONE CEGLANOZELBETOWE

Przyjrzyjmy się temu autu, będzie nas interesował przedział między 2005 a 2008 rokiem. Musimy szykować na ten samochód jakieś 33 tyś zł. Jednym z ciekawszych motorów jest 2.7 TDI o silniku 180 konnym. Audi stanowczo trwa przy przednim napadzie jak by na przekór innym producentom którzy wolna tylni napęd lub na dwie osie. Wśród ewentualnych klientowi znajdziemy zwolenników jednego i drugiego napędu. Mi najbardziej podoba się model kombi, choć ładowność bagażnika nie doprowadza do zawrotu głowy. Spośród silników największa popularności cieszyły się motory V6 i to ich jest najwięcej na rynku wtórnym. Alte...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

319#warszawa audi , #otomoto rzeszów , #renault wyprzedaż , #mila automobile , #opłaty drogowe w czechach dla ciężarówek , #tesla forum , #mazda pl konfigurator , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa , #porsche 911 forum ,