sprzedaż samochodu współwłaścicielowi

Wirniki sprężarek promieniowych

Wirniki sprężarek promieniowych wykonywane sa z reguły jako precyzyjne odlewy ze stopów lekkich. Wirniki zarówno turbiny, jak i sprężarki Są bardzo starannie wyrównoważane statycznie, a następnie po zamocowaniu na wspólnym wale podlegają precyzyjnemu wyrównoważeniu dynamicznemu, niezbędnemu ze względu na wysokie prędkości obrotowe zespołu, wynoszące przeważnie w znamionowych warunkach pracy 20 000 . . 40000 obr/min. Największe prędkości obrotowe wirników turbosprężarek dochodzą nawet do 100000 obr/min. Tak wysokie prędkości obrotowe wirn...

Więcej »

Klasyfikacja nadwozi autobusów

Wykonanie i szczegóły konstrukcji nadwozia autobusu zależą od jego przeznaczenia; zwykle rozróżnia sie następujące odmiany nadwozi: — trambus — autobus miejski, duży autobus do przewożenia powyżej pięćdziesięciu osób, o szerokich drzwiach z reguły kilkuczłonowych i wygodnych przejściach pomiędzy siedzeniami; stosunkowo mała liczba miejsc siedzących i dużo miejsc stojących, — trolejbus — autobus miejski lub podmiejski o budowie zbliżonej do trambusu, napędzany silnikiem elektrycznym zasilanym z sieci napowietrznej, — piętrobus — au...

Więcej »

Silniki trakcyjne lokomotywy

Silniki trakcyjne lokomotywy obsługującej podczas pracy pługa są zasilane zespołem napędowym, złożonym z prądnicy prądu stałego o mocy 200 kW, połączonej z napędowym silnikiem elektrycznym także o mocy 200 kW. Takie rozwiązanie zapewnia stabilną pracę lokomotywy nawet przy małych prędkościach jazdy. Silniki elektryczne pługa są włączane w obwód elektryczny dwoma nastawnikami, a do ich wzbudzenia służy prądnica wzbudzająca o mocy 13 kW i napięciu 115 V. Prądnica napędzana przez wał pośredni przekładni 8 jest dodatkowo wykorzystywana do zasilani...

Więcej »

Eltrombopag do leczenia przewlekłej, idiopatycznej trombocytopenicznej Purpury ad 5

Podawany przez szczotkę śnieg jest transportowany przenośnikiem z taśmą szerokości 2930 mm, wyposażonym w nóż podcinający. Przenośnik jest napędzany przez silnik asynchroniczny o mocy 40 kW i układ napędowy, złożony z wałka pośredniego i przekładni łańcuchowej. Do podnoszenia i opuszczania osprzętu roboczego maszyny czołowej służą siłowniki pneumatyczne, zasilane z układu hamulca zespolonego, do którego sprężone powietrze o ciśnieniu około 0,7 MN/m2 (7 at) Jest tłoczone z lokomotywy, popychającej lub ciągnącej kombajn. Siłowniki pneumatyczne...

Więcej »
http://www.zdrowezeby.com.pl 751# , #junak m 16 , #mazda 3 i 2007 , #opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny ,