Środki do mycia części metalowych

Części samochodowe myje się najczęściej przy użyciu następujących środków: nafta, olej napędowy, benzyna i benzol; istotną wadą tych środków jest niebezpieczeństwo wywołania pożaru; pary benzolu i benzyny są szkodliwe dla zdrowia i działają trująco ; zwykle części myje sie przy użyciu materiałów pędnych przez natryskiwanie w specjalnych urządzeniach o zamkniętym obiegu, z filtrowaniem środka myjącego; stosowanie materiałów pędnych do mycia części jest nieracjonalne i niebezpieczne, a ze względów gospodarczych powinno być ograniczane do minimum, rozpuszczalniki organiczne — zw...

Niedomagania osi przedniej, układu kierowniczego, ramy i zawieszenia

Nadmierne rozgrzewanie się mechanizmu różnicowego, zbyt niski poziom oleju w obudowie przekładni głównej lub brak oleju (lub niewłaściwy gatunek oleju) — zbyt mały luz w łożyskach tocznych mechanizmu różnicowego zbyt mały luz międzyzębny w mechanizmie różnicowym tarcie podkładek oporowych satelitów — zatarcie satelitów na krzyżaku — zatarcie kół koronkowych w obudowie mechanizmu różnicowego zgięcie półosi zwichrowanie obudowy mechanizmu różnicowego. Stuki w przekładni głównej (podczas jazdy, ruszania z miejsca lub w razie nagłej zmiany obciażenia) — wyłamanie zeba w jednym...

Mechanizm sprzęgający

Wirnik rozrusznika obraca się, lecz koło zębate rozrusznika nie zazębia się z kołem zamachowym — zanieczyszczenie lub uszkodzenie gwintu koła zębatego rozrusznika — pękniecie lub osłabienie sprężyny mechanizmu sprzęgajacego — zgiecie wałka rozrusznika — zacięcie się kola zębatego rozrusznika — znaczne zużycie zębów koła zębatego rozrusznika i wieńca kola zamachowego — uszkodzenie zębów kola zębatego rozrusznika i wieńca koła zamachowego — wyłamanie zębów wieńca koła zamachowego — wyłamanie zębów koła zębatego rozrusznika lub pęknięcie piasty — niew...

Epidemiologia zakażeń ludzkich wirusem ptasiej grypy A (H7N9) w Chinach AD 11

Typowy termostat do regulacji przepływu cieczy przez rdzeń chłodnicy jest to samoczynny zawór, otwierający sie i zamykający wskutek zmian długości metalowej puszki, w następstwie nagrzewania się lub stygnięcia cieczy chlodzącej. Zwykle w puszce termostatu znajduje się łatwo parująca ciecz, która po podgrzaniu przechodzi w stan gazowy, wskutek czego wzrasta ciśnienie wewnątrz puszki, co powoduje jej wydłużenie. Jeżeli temperatura cieczy chłodzącej nie przekracza 65 . . . .70 oc, zawór termostatu jest zamknięty, tzn. puszka ma zwykłą długość. Woda przepływa wówczas z głowicy...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

319#konrys otomoto , #warszawa audi , #otomoto rzeszów , #renault wyprzedaż , #mila automobile , #opłaty drogowe w czechach dla ciężarówek , #tesla forum , #mazda pl konfigurator , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa ,