Silnik wysokoprężny DEUTZ

Do napędu zespołu odśnieżającego, na ramie wagonu napędowego jest zamontowany drugi silnik wysokoprężny DEUTZ o mocy 445 KM albo silnik wysokoprężny 6L714 0 mocy 300 KM przy 2300 obr/min. Napęd z silnikiem jest przenoszony przez sprzęgło i wał przegubowy na dwubiegową skrzynię przekładniową, skąd następnym wałem przegubowym jest przekazywany na tarczowe sprzęgło stałe, osadzone na osi wirnika. Z osi wirnika moment obrotowy jest przenoszony na przekładnię rozdzielczą walców frezujących i na osie walców za pomocą sprzęgła tarczowego. Pług odśn...

Spalanie w silniku o zapłonie iskrowym

Doładowywanie pociąga za sobą podobne skutki jak podwyższenie stopnia sprężania. Podobieństwo to nie jest jednak zupełne. Można wprawdzie silnik doładowywany uważać za silnik z dwustopniowym sprężaniem i jedno. stopniowym rozprężaniem spalin (ewentualnie dwustopniowym w razie turbodoładowywania), jednak wskutek doładowywania zmienia sie nie tylko temperatura i ciśnienie ładunku pod koniec sprężania, lecz również ilość ładunku w cylindrze, stopień odparowania paliwa, stopień jednorodności i inne czynniki. Mieszanka w cylindrze silnika o zapłonie ...

Kadłuby sprężarek typu ROOT S

Kadłuby sprężarek typu ROOT S odlewane są niemal z reguły ze stopów lekkich. Chodzi tu nie tylko o zapewnienie jak najmniejszego ciężaru, ale także i skuteczne chłodzenie sprężanego ładunku. Z tego względu oraz w celu usztywnienia obudowy, jej zewnętrzne ściany zaopatruje się przeważnie w użebrowanie, zwiększające jednocześnie powierzchnię wymiany ciepła. Luzy pomiędzy wirnikami Są niewielkie (rzędu 0,1 — 0,3 mm). Dlatego też kola zębate sprzęgające powinny być odpowiednio dokladnie obrabiane, aby wirniki nie ocierały o siebie. pr...

Niezapomniane samochody Volvo 144

Podczas spalania ciśnienie w cylindrze silnika doładowywanego wzrasta wolniej niż w silniku wolnossącym, jednak z uwagi na podwyższone ciśnienie końca sprężania (początku spalania) szczytowe ciśnienie spalania jest na ogół większe niż w silniku wolnossącym. Wysokie ciśnienie doładowywania (powyżej 1,5 kG/cm2) przyczynia się do występowania wysokiego szczytowego ciśnienia spalania (ponad 100 kG/cm2), lecz pomimo to bieg silnika jest niezbyt twardy. W celu ograniczenia obciążenia elementów konstrukcyjnych silnika często obniża sie stopień sprężani...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

319#konrys otomoto , #warszawa audi , #otomoto rzeszów , #renault wyprzedaż , #mila automobile , #opłaty drogowe w czechach dla ciężarówek , #tesla forum , #mazda pl konfigurator , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa ,