otomoto pickup

Zarysowanie i ucieczka

Każdego z nas może spotkać sytuacja, gdy zarysuje ktoś nam samochód na parkingu i dojdzie widząc, że brak świadków2. Ale co będzie, jeśli świadkowie się znajdą lub na przykład wszystko zostanie uwiecznione na jakiejś kamerze? W takiej sytuacji zgłaszamy fakt na policję. Taki kierowca dostanie mandat, straci część zniżek. Ale to nie wszystko, bo coraz częściej ubezpieczyciele przyznają kary za ucieczkę z miejsca kolizji i wzywają do zapłaty nawet 5.000 zł. Ucieczka z miejsca kolizji w naszym kraju to prawdziwa plaga. Dlaczego tak się dzieje? Na pewno wie...

Więcej »

Układy napędowe szosowych pojazdów samochodowych

Zadania poszczególnych zespołów i mechanizmów układu napędowego omówiono w dalszych rozdziałach tej części. Samochody osobowe. Zależnie od rozmieszczenia zespołów układu napędowego i miejsca wbudowania silnika we współczesnych samochodach osobowych stosowane są następujące układy; — klasyczny; silnik umieszczony z przodu napędza kola tylne; układ powszechnie stosowany w dużych samochodach osobowych i w przeważającej większości samochodów średniej wielkości ; z biegiem lat wprowadzano rozmaite modyfikacje ; do istotnych ulepszeń należało np. przes...

Więcej »

Spalanie w silniku wysokoprężnym

Podczas spalania ciśnienie w cylindrze silnika doładowywanego wzrasta wolniej niż w silniku wolnossącym, jednak z uwagi na podwyższone ciśnienie końca sprężania (początku spalania) szczytowe ciśnienie spalania jest na ogół większe niż w silniku wolnossącym. Wysokie ciśnienie doładowywania (powyżej 1,5 kG/cm2) przyczynia się do występowania wysokiego szczytowego ciśnienia spalania (ponad 100 kG/cm2), lecz pomimo to bieg silnika jest niezbyt twardy. W celu ograniczenia obciążenia elementów konstrukcyjnych silnika często obniża sie stopień sprężania w sil...

Więcej »

Izolacja antybiotykoopornej bakterii Salmonella z detalicznych produktów mięsnych ad 6

Aby uzyskać korzystne warunki chłodzenia powietrzem, trzeba zachować określone minimalne odstępy pomiędzy żebrami, zależnie od prędkości przepływu i lepkości powietrza. Odnosząc do przeciętnych prędkości przepływu powietrza chłodzącego, graniczne szerokości szczelin miedzy żebrami wynoszą . . . 1,7 mm, przy czym odstępy żeber mogą byt tym mniejsze, im prędkości przepływu powietrza są większe. Najbardziej intensywnie przejmowane jest ciepło przez ścianki cylindra bezpośrednio po spaleniu sie mieszanki, kiedy tłok oddala się już od głowicy cylindr...

Więcej »
http://www.mojabudowa.biz.pl 751# , #junak m 16 , #mazda 3 i 2007 , #opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany ,