oklejanie felgi

Niedomagania akumulatora

Hamulce piszczą, gwiżdżą, grzechoczą — zaolejenie lub nadmierne zużycie (wystają nity) okładzin szczek hamulcowych — niewłaściwe przylegame okładzin szczęk hamulcowych. Akumulator zbyt szybko się rozładowuje długotrwała jazda z małą prędkością i z włączonymi światłami — częste i długotrwale korzystanie ze świateł postoju niewyłączenie na postoju świateł — zbyt częste korzystanie z rozrusznika — upływ prądu spowodowany usterkami obwodu elektrycznego — zasiarczanienie płyt akumulatora — uszkodzenie płyt akumulatora — uszkodzenie naczynia akumulatora — pęknięcie pokrywy akumul...

Więcej »

Insignia po liftingu

Wygląd tego auta był niemal niezmienny od 2008 roku, kiedy to weszło ono do produkcji. Zmian jest sporo i są dość wyraźne, po pierwsze powiększono przednie i tylne światła. Z tym, że pasują one idealnie do całej sylwetki auta. Wewnątrz auta też nastąpiło kilka zmian. Wielu kierowców uskarżało się na zbyt dużą ilość przycisków w konsoli. W nowej odsłonie mamy teraz tylko podstawowe przyciski. Zamontowano też nowoczesny system multimedialny w wersji Executive. W najbardziej rozbudowanej wersji składa się on z dotykowego dużego wyświetlacza, łączy USB i tym podobnych. Mimo wszystkiego obelga tego mul...

Więcej »

Spalanie w silniku wysokoprężnym

Podczas spalania ciśnienie w cylindrze silnika doładowywanego wzrasta wolniej niż w silniku wolnossącym, jednak z uwagi na podwyższone ciśnienie końca sprężania (początku spalania) szczytowe ciśnienie spalania jest na ogół większe niż w silniku wolnossącym. Wysokie ciśnienie doładowywania (powyżej 1,5 kG/cm2) przyczynia się do występowania wysokiego szczytowego ciśnienia spalania (ponad 100 kG/cm2), lecz pomimo to bieg silnika jest niezbyt twardy. W celu ograniczenia obciążenia elementów konstrukcyjnych silnika często obniża sie stopień sprężania w silniku doładowywanym do 12 14. Na ogół stwarza t...

Więcej »

Choroba sierpowata jako przyczyna martwicy kości głowy kości udowej

Nadwozie samochodu stanowi pomieszczenie pasażerów, kierowcy i przewożonych ładunków na okres transportu. Do nadwozia zalicza się też błotniki, osłone silnika, chłodnicy, stopnie, zderzaki, okucia itp. Nadwozie ma zapewniać pasażerom komfortowe warunki podróżowania, a przewożonym ładunkom należyte warunki zwłaszcza zabezpieczenie przed uszkodzeniem. Budowa i szczegóły wyposażenia nadwozi zależą od ich przeznaczenia. Ogólnie rozróżnia się cztery odmiany nadwozi samochodów: osobowe, autobusowe, ciężarowe i specjalne. Z uwagi na stopień zabezpieczenia pasażerów i ładunków przed wpływami ...

Więcej »
http://www.eckielce2017.pl 751#audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test , #komis brzesko , #sprawdzanie samochodu , #leon st seat ,