e cargo

Hydrauliczny napęd hybrydowy

Hybrydowy napęd elektryczny odniósł niewątpliwie sukces. Ale koncern PSA wraz z Peugeot Citroen pracują obecnie nad hydraulicznym napędem hybrydowym dla samochodów osobowych. Pomysł został ochrzczony mianem Powersplit, cała koncepcja polega na tym, że korzystać można z jednostki podstawowej lub hydraulicznego napędu hybrydowego. Możliwe jest też korzystanie z obu na raz. Dzięki temu silnik spalinowy ma mniejsze obciążenie zużywając tym samym mniej paliwa. Podczas hamowania odzyskiwana jest energia kinetyczna, która jest magazynowana w akumulatorze ciśnieniowym. Daje to możliwość ja...

Więcej »

Niedomagania odbiorników prądu

Światła jarzą się zbyt słabo nadmierne rozładowanie akumulatora — zanieczyszczenie lub obluzowanie się zacisków przewodów akumulatora — uszkodzenie izolacji przewodów — zanieczyszczenie lub obluzowanie zacisków przewodów na oprawkach żarówek — nieodpowiednie napięcie żarówek — zanieczyszczenie lub obluzowanie zacisków w przełączniku świateł — nieładowanie akumulatora przez prądnice — zbyt duży spadek napięcia w przewodach — obluzowanie gie żarówek w oprawkach lub wadliwe ich kontaktowanie — obluzowanie się reflektorów (wadliwe połączenie na masę) — zaniec...

Więcej »

System CLARK

Samoczynne włączanie i wyłączanie napędu wentylatora zapewnia specjalne sprzęgło hydrauliczno-magnetyczne. Kiedy silnik zaczyna się przegrzewać, olej wypełniajacy obudowę zwiększa swa objętość i napierając na pierścieniowy tłok powoduje zaciśnięcie okładzin ciernych wentylatora pomiędzy tarczą oporową i tarczą dociskową, czyli włączenie sprzęgła. Jeżeli silnik ulega przechłodzeniu, objętość oleju maleje, a trwałe magnesy odciągają tarcze dociskową, oswobadzając wentylator, a więc sprzęgło się rozłącza. Obudowa sprzęgła jest omywana z zewnątrz przez powietrze ...

Więcej »

Przypadek medyczny do urządzenia

Obniżenia i przesunięcia do przodu środka napędu przedniego uwidacznia się zwłaszcza ruch samo- chodu po krzywiźnie dzięki podsterowności, co ma szczególne znaczenie przy dużych szybkościach jazdy: — mała wysokość podłogi nadwozia nad jezdnią, ze względu na brak walu napedowego, — prostota konstrukcji osi tylnej. Do wad napędu przedniego należy zmniejszona przyczepność kół przednich podczas pokonywania wzniesień. Napęd tylny w porównaniu z układem klasycznym zapewnia następujące korzyści : — zwarta budowa zespołu, napędowego dzięki wyeliminowaniu wału...

Więcej »
http://www.gabinetystomatologiczne.edu.pl 751#audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test , #komis brzesko , #sprawdzanie samochodu , #leon st seat ,