winieta szwecja

Sprężarki doładowywujące

Sprężarka napędzana turbiną gazową reaguje na zmiany prędkości i obciążenia silnika z pewnym opóźnieniem, wynikającym z bezwładności jej wirników. Natomiast sprężarka napędzana mechanicznie reaguje niemal natychmiast, ale wyłącznie na zmiany prędkości obrotowej wału korbowego. Zaletą turbosprężarki jest okoliczność, że ciśnienie doładowywania zależy nie tylko od prędkości. biegu silnika, ale i od jego obciążenia. Przy małym obciążeniu silnika, gdy przepływ spalin przez rurę wydechową jest mało intensywny, a temperatura ich jest niska, turbina rozwija małą moc i napędzana przez nia sprężarka d...

Więcej »

Przenośnik

Podawany przez szczotkę śnieg jest transportowany przenośnikiem z taśmą szerokości 2930 mm, wyposażonym w nóż podcinający. Przenośnik jest napędzany przez silnik asynchroniczny o mocy 40 kW i układ napędowy, złożony z wałka pośredniego i przekładni łańcuchowej. Do podnoszenia i opuszczania osprzętu roboczego maszyny czołowej służą siłowniki pneumatyczne, zasilane z układu hamulca zespolonego, do którego sprężone powietrze o ciśnieniu około 0,7 MN/m2 (7 at) Jest tłoczone z lokomotywy, popychającej lub ciągnącej kombajn. Siłowniki pneumatyczne są zasilane z czterech zbiorników, do których jest tłoczo...

Więcej »

Pociągi do odśnieżania torów stacyjnych i kombajny

Na PKP są eksploatowane importowane z ZSRR pociągi do odśnieżania torów stacyjnych i kombajny PSE. Kombajny są samodzielnymi jednostkami do odśnieżania, zbierania i rozładunku zebranego śniegu. Pociąg do odśnieżania torów stacyjnych. Pociąg do odśnieżania torów stacyjnych może być stosowany również do odśnieżania rozjazdów i torów szlakowych z warstwy śniegu grubości do 0,9 m, a latem — do zbierania i wywożenia wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, np. odsiewek. Pociąg składa się z maszyny czołowej SM-2A, wagonów pośrednich i wagonu końcowego. Maszyna czołowa typu SM—2A składa się z podwo...

Więcej »

Pobór wody wywoluje stopniowy spadek cisnienia

Charakterystyka pociągu odśnieżnego jest następująca: szerokość odśnieżania w m . do 4,8 maksymalna wydajność w m/h przy gęstości śniegu 400 kg/ma do 1020 prędkość jazdy roboczej przy maksymalnej wydajności w km/h 6 do 10 pojemność wagonu pośredniego w ms do 80 pojemność wagonu końcowego IW ma wymiary w mm (długość X szerokość X wysokość): do 60 — maszyny czołowej wagonu pośredniego i wagonu końcowego masa własna w — maszyny czołowej 68 600 — wagonu pośredniego 31 400 — wagonu końcowego 38 000 7. Miotacze ognia Do odmrażania i usuwania śniegu z rozjazdów kolejowych są stosowane ręczne, prz...

Więcej »
http://www.19ptd.pl 751#otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test , #komis brzesko , #sprawdzanie samochodu ,