Niedomagania odbiorników radiowych

Sygnał po naciśnięciu przycisku w ogóle nie działa, zacina się lub dźwięk jego jest chrapliwy — rozładowanie akumulatora — przepalenie się bezpiecznika — odłączenie się lub obluzowanie się zacisku przewodu sygnału — przerwa w obwodzie sygnału — zwarcie w obwodzie sygnału — silne nadtopienie styków sygnału — pęknięcie membrany — rozregulowanie się odstępów membrany — przepalenie się uzwojeń cewki sygnału — obluzowanie połączenia sygnału z masą uszkodzenie kondensatora — silne nadtopienie styków przycisku sygnału. Sygnał działa ...

Przenośnik

Podawany przez szczotkę śnieg jest transportowany przenośnikiem z taśmą szerokości 2930 mm, wyposażonym w nóż podcinający. Przenośnik jest napędzany przez silnik asynchroniczny o mocy 40 kW i układ napędowy, złożony z wałka pośredniego i przekładni łańcuchowej. Do podnoszenia i opuszczania osprzętu roboczego maszyny czołowej służą siłowniki pneumatyczne, zasilane z układu hamulca zespolonego, do którego sprężone powietrze o ciśnieniu około 0,7 MN/m2 (7 at) Jest tłoczone z lokomotywy, popychającej lub ciągnącej kombajn. Siłowniki pneumatyczne są...

Niedomagania mostu napędowego (tylnego lub przedniego)

Drgania walu napędowego i hałaśliwa praca (podczas przenoszenia napędu) nadmierne zużycie połączeń wielowypustowych — zgięcie lub zwichrowanie trzonu wału wgniecenie Ścianek rurowego trzonu lub członów dzielonego wału drążonego — zużycie przegubów krzyżakowych— zużycie otworów na śruby lub postrzępienie tarczy elastycznej (w przegubie elastycznym) — zerwanie tarczy elastycznej przegubu wadliwe złożenie lub wbudowanie wału napędowego — zużycie lub wadliwe złożenie łożyska pośredniego wału — brak wyrównoważenia dynamicznego wa...

Spalanie w silniku wysokoprężnym

Podczas spalania ciśnienie w cylindrze silnika doładowywanego wzrasta wolniej niż w silniku wolnossącym, jednak z uwagi na podwyższone ciśnienie końca sprężania (początku spalania) szczytowe ciśnienie spalania jest na ogół większe niż w silniku wolnossącym. Wysokie ciśnienie doładowywania (powyżej 1,5 kG/cm2) przyczynia się do występowania wysokiego szczytowego ciśnienia spalania (ponad 100 kG/cm2), lecz pomimo to bieg silnika jest niezbyt twardy. W celu ograniczenia obciążenia elementów konstrukcyjnych silnika często obniża sie stopień sprężania w sil...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

1