nowy crafter

Porównanie charakterystyk obciążeniowych silnika wolnossącego z doładowywanym mechanicznie i z turbodoładowywanym

Jednostkowe zużycie paliwa silnika wysokoprężnego, doładowywanego turbosprężarką zmniejsza się w porównaniu z silnikiem wolnossącym tym bardziej, im większe jest obciążenie silnika. Szczytowe różnice mogą dochodzić nawet do 25 300/ 0. W razie doładowywania mechanicznego jednostkowe zużycie paliwa w zakresie małych obciążeń jest zwykle większe niż silnika wolnossącego, a w zakresie obciążeń maksymalnych — mniejsze o około 5 . . 100. Porównanie charakterystyk obciążeniowych silnika wolnossącego z doładowywanym mechanicznie i z turbodoładowywanym wykazuje, że z ekonomicznego...

Więcej »

Niedomagania układu hamulcowego

Przedwczesne zużywanie się opon — niewłaściwe ciśnienie w ogumieniu — zbyt wysokie obciążenie ogumienia — zbył silne nagrzewanie sie ogumienia (niedostateczne chłodzenie) niewyrównoważenie kół — niewłaściwa zbieżność kół niewłaściwy kąt pochylenia kół — niewłaściwy kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy — niewłaściwy kąt pochylenia sworzni zwrotnicy — uszkodzenie kół i obręczy — zgięcie czopa zwrotnicy — zgięcie dźwigni zwrotnicy — zużycie sworznia zwrotnicy i jego tulei — zużycie łożysk kół ocieranie szczęk hamulcowych o bębny — wadliwe działa...

Więcej »

Wirnik rozrusznika

Wirnik rozrusznika nie obraca się (po włączeniu) — rozładowanie akumulatora — zanieczyszczenie, silne skorodowanie lub obluzowanie się zacisków przewodów akumulatora zwarcie na masę przewodu rozrusznika uszkodzenie akumulatora — zanieczyszczenie, zaolejenie lub nadpalenie komutatora — znaczne zużycie komutatora (między jego działkami wystaje mika) zanieczyszczenie, zaolejenie lub niedostateczne przyleganie szczotek do komutatora zacinanie sie szczotek w ich oprawkach lub zbyt małe napięcie sprężyn szczotek nadmierne zużycie szczotek pęknięcie sprężyn szczotek — uszkodzenie lub prz...

Więcej »

Budownictwo i architektura : Nagroda AIA Chicago Distinguished Building Honor dla kaplicy polowej

Przyjrzyjmy się temu autu na rynku wtórnym, interesują nas modele wyprodukowane po 2008 roku. Auto takie możemy już nabyć za 22 tyś zł. Fiest VI ma ładny wygląd i dobre właściwości jezdne. Mamy do wyboru modele z pięcioma i trzema drzwiami. Kabina jest dość wygodna ale do czołówki segmentu B sporo brakuje. Sporym plusem jest duży kufer oraz dość intrygujący i ciekawy układ kokpitu. Jeśli chodzi o wyposażenie to jest to standardowe, centralny zamek i tym podobne, nic nadzwyczajnego. Chyba że będziemy polowali na odmianę Silver X czy Silver X Plus. Zawieszenie jest zadowalające, dość spręży...

Więcej »
http://www.neutrogena-plus.info.pl 751#opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test , #komis brzesko ,