Metoda indywidualna

Do istotnych zalet metody indywidualnej należy wysoka jakość naprawy, z uwagi na łatwość ustalania odpowiedzialności osobistej pracowników, nieliczny personel techniczno-administracyjny oraz stosunkowo duża przelotowość zakładu przy naprawie pojazdów różnych typów i marek, nawet w razie braków w zaopatrzeniu w części zamienne. Poważne wady metody indywidualnej to: długie przestoje pojazdów w naprawie, wysokie wymagania odnośnie kwalifikacji personelu, które jednak nie są w pełni wykorzystywane, ponieważ np. do rozbiórki wymagane są niższe kwalifikacje niż do składania, duże zapotrzebowanie powie...

Naprawy bieżące

Zwykle w ramach naprawy bieżącej nie rozbiera się zespołu całkowicie, lecz tylko częściowo, przy czym z reguły dąży się do ograniczenia stopnia rozbiórki, ponieważ częściowo zużyte części współpracujące. Pp ponownym złożeniu docierają sie wtórnie i tym samym zużywają sie dość intensywnie. Aby skrócić przestój pojazdu samochodowego w naprawie bieżącej, często wymienia sie zespół wymagający naprawy na zespół nowy lub naprawiony. Więcej zakłóceń wywołuje układ zapłonowy (działanie rozdzielacza świec zapłonowych i cewki), następnie prądnica i jej regulator, w mniejszym zaś stopni...

Wentylator

Umieszczony za chłodnicą wody wentylator wymusza podczas pracy silnika intensywny przepływ powietrza przez rdzeń chłodnicy. Aby ograniczyć do minimum hałaśliwość pracy wentylatora, ogranicza się zwykle prędkość obwodową jego wirnika do około 100 misek, a w samochodach osobowych nawet do 80 m/sek. Hałaśliwość pracy wentylatora zależy głównie od częstotliwości dźwięków, wywoływanych obracaniem się. Wentylatory odlewane są sztywniejsze niż blaszane tłoczone i wydają wysokie nieprzyjemne tony, podobnie jak wentylatory blaszane o łopatkach usztywnionych przez odpowiednie wytłoczenia. Wentylatory o...

Rasowe różnice w niewydolności serca u młodych dorosłych ad 6

Dławienie powietrza zasysanego przez dmuchawę — np. silnik samochodu VOLKSWAGE; wirnik dmuchawy odśrodkowej, osadzony na wspólnym wałku z prądnicą, wbudowany jest nad kadłubem; dmuchawę napędza pas klinowy, przy czym wirnik jej obraca sie dwa razy szybciej niż wał korbowy; dmuchawa tłoczy zimne powietrze dwoma spiralami na cylindry wbudowane poziomo; lewy strumień tłoczonego powietrza chłodzi dodatkowo olej z układu smarowania; nagrzane powietrze odpływa na zewnątrz lub jest wykorzystywane do ogrzewania wnętrza nadwozia; pod prawymi cylindrami znajduje się termostat sterujący przesłonę dławiącą dop...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

319#tesla forum , #mazda pl konfigurator , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa , #porsche 911 forum , #jazdy doszkalające , #dobierz akumulator do samochodu , #olx białystok samochody , #otomoto grudziadz , #luksusowe auta używane ,