park minia

Napęd tylny

Obniżenia i przesunięcia do przodu środka napędu przedniego uwidacznia się zwłaszcza ruch samo- chodu po krzywiźnie dzięki podsterowności, co ma szczególne znaczenie przy dużych szybkościach jazdy: — mała wysokość podłogi nadwozia nad jezdnią, ze względu na brak walu napedowego, — prostota konstrukcji osi tylnej. Do wad napędu przedniego należy zmniejszona przyczepność kół przednich podczas pokonywania wzniesień. Napęd tylny w porównaniu z układem klasycznym zapewnia następujące korzyści : — zwarta budowa zespołu, napędowego dzięki wyeliminowaniu wału napędowego, ...

Więcej »

Silniki trakcyjne lokomotywy

Silniki trakcyjne lokomotywy obsługującej podczas pracy pługa są zasilane zespołem napędowym, złożonym z prądnicy prądu stałego o mocy 200 kW, połączonej z napędowym silnikiem elektrycznym także o mocy 200 kW. Takie rozwiązanie zapewnia stabilną pracę lokomotywy nawet przy małych prędkościach jazdy. Silniki elektryczne pługa są włączane w obwód elektryczny dwoma nastawnikami, a do ich wzbudzenia służy prądnica wzbudzająca o mocy 13 kW i napięciu 115 V. Prądnica napędzana przez wał pośredni przekładni 8 jest dodatkowo wykorzystywana do zasilania sieci oświetleniowej. W tylnej części ma...

Więcej »

Dwuosiowe samochody terenowe

W razie braku międzyosiowych mechanizmów różnicowych zwiększa się zużycie paliwa, opon, przekładni i łożysk. Szczególnie występuje to w przypadku różnic ciśnienia w ogumieniu, stosowania opon o niejednakowych wymiarach (w ciężkich pojazdach) i częstego zakręcania samochodu. Ponadto brak międzyosiowych mechanizmów różnicowych utrudnia manewrowanie pojazdem, zwłaszcza zakręcanie, ponieważ wówczas na przednie koła działają dodatkowe siły hamujące. Podczas zakręcania, szczególnie na drodze o twardej nawierzchni, przednie koła toczą się bowiem po łuku o większym promieniu niż tylne kola, ...

Więcej »

Rozmieszczenie zlóz naturalnych materialów kamiennych na terenie Polski

Maksymalne prędkości obwodowe wirników dochodzą do 100 m/sek. Pozwala to na uzyskanie bardzo korzystnego stosunku wydajności sprężarki do jej ciężaru i wymiarów obrysu. Współpracujące ze sobą wirniki sprężarki śrubowej mają odmienne zarysy, co stanowi zasadniczą różnice w porównaniu ze sprężarką ROOTS. zęby jednego z wirników sprężarki śrubowej leżą niemal całkowicie na zewnątrz Wirniki koła zasadniczego (tocznego), drugiego zaś — wewnątrz. Odmienność zarysów powoduje, że koszt wykonania takich wirników jest nieco większy, lecz zarazem Są one znacznie mniejsze niż wirniki spr...

Więcej »
http://www.dobra-medycyna.edu.pl 751#opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test , #komis brzesko ,