Szczęki hamulcowe

Przedwczesne zużywanie się okładzin szczęk hamulcowych — porysowanie lub zanieczyszczenie bębnów hamulcowych — zbyt mały luz lub brak luzu pedału hamulca — pęknięcie lub osłabienie sprężyny Ściągającej szczeki hamulcowe nieumiejętne posługiwanie się hamulcami wadliwa regulacja luzu szczęk hamulcowych niewłaściwy płyn hamulcowy w układzie hydraulicznym — obluzowanie się tarcz lub bębnów hamulcowych. czyszczenie, zaolejenie lub niedostatecz...

Nadmierny luz w układzie kierowniczym

Nadmierny luz w układzie kierowniczym (nadmierny luz na kole kierownicy) — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie w mechanizmie kierowniczym — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie przegubów kulowych drążków kierowniczych — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie sworzni zwrotnic i ich tulei • — zbyt duży luz w łożyskach piast kół przednich lub zużycie łożysk obluzowanie się śrub mocujących mechanizm kierownicy do ramy — obluzowanie kola...

Przewoźny miotacz ognia

Przewoźny miotacz ognia był kilkakrotnie modernizowany, między innymi wymieniono wentylatory na sprężarkę, a zespoły prądotwórcze EPZ4-9/400 na zespoły prądotwórcze BeDT3-2. Przewoźne miotacze ognia nie znalazły szerszego zastosowania ze względu na małą wydajność, trudność manipulowania płomieniem podczas wiatru oraz stosunkowo duże zagrożenie warunków bhp. Instalacje elektryczne, gazowe i pneumatyczne do podgrzewania i odśnieżania rozjazdów Kon...

Naprawa zespołów

Podczas napraw zespołowych poszczególne zespoły stają się bezimienne. Naprawa samych zespołów może przebiegać w taki sposób, że części dobre i naprawione powracają do tego samego zespołu, z którego zostały wybudowane lub też zespoły mogą być składane bez zwracania uwagi na pochodzenie używanych części. Niekiedy poszczególne naprawiane zespoły są cechowane, co umożliwia stwierdzenie, którą z kolei naprawe one przeszły. Bezimienna naprawa gł...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

1