rejestracja pra

Audi A6 Avant

Przyjrzyjmy się temu autu, będzie nas interesował przedział między 2005 a 2008 rokiem. Musimy szykować na ten samochód jakieś 33 tyś zł. Jednym z ciekawszych motorów jest 2.7 TDI o silniku 180 konnym. Audi stanowczo trwa przy przednim napadzie jak by na przekór innym producentom którzy wolna tylni napęd lub na dwie osie. Wśród ewentualnych klientowi znajdziemy zwolenników jednego i drugiego napędu. Mi najbardziej podoba się model kombi, choć ładowność bagażnika nie doprowadza do zawrotu głowy. Spośród silników największa popularności cieszyły się motory V6 i to ich jest najwięcej na rynku ...

Więcej »

Doładowywanie dynamiczne

Aby uzyskać korzystne warunki chłodzenia powietrzem, trzeba zachować określone minimalne odstępy pomiędzy żebrami, zależnie od prędkości przepływu i lepkości powietrza. Odnosząc do przeciętnych prędkości przepływu powietrza chłodzącego, graniczne szerokości szczelin miedzy żebrami wynoszą . . . 1,7 mm, przy czym odstępy żeber mogą byt tym mniejsze, im prędkości przepływu powietrza są większe. Najbardziej intensywnie przejmowane jest ciepło przez ścianki cylindra bezpośrednio po spaleniu sie mieszanki, kiedy tłok oddala się już od głowicy cylindra przy szybkościach jazdy przekraczają...

Więcej »

Niedomagania mostu napędowego (tylnego lub przedniego)

Drgania walu napędowego i hałaśliwa praca (podczas przenoszenia napędu) nadmierne zużycie połączeń wielowypustowych — zgięcie lub zwichrowanie trzonu wału wgniecenie Ścianek rurowego trzonu lub członów dzielonego wału drążonego — zużycie przegubów krzyżakowych— zużycie otworów na śruby lub postrzępienie tarczy elastycznej (w przegubie elastycznym) — zerwanie tarczy elastycznej przegubu wadliwe złożenie lub wbudowanie wału napędowego — zużycie lub wadliwe złożenie łożyska pośredniego wału — brak wyrównoważenia dynamicznego wału napędowego (w złożeniu). Hałaśl...

Więcej »

Pojazdy specjalnego przeznaczenia

Typowy termostat do regulacji przepływu cieczy przez rdzeń chłodnicy jest to samoczynny zawór, otwierający sie i zamykający wskutek zmian długości metalowej puszki, w następstwie nagrzewania się lub stygnięcia cieczy chlodzącej. Zwykle w puszce termostatu znajduje się łatwo parująca ciecz, która po podgrzaniu przechodzi w stan gazowy, wskutek czego wzrasta ciśnienie wewnątrz puszki, co powoduje jej wydłużenie. Jeżeli temperatura cieczy chłodzącej nie przekracza 65 . . . .70 oc, zawór termostatu jest zamknięty, tzn. puszka ma zwykłą długość. Woda przepływa wówczas z głowicy prze...

Więcej »
http://www.logopedawarszawa.info.pl 751#opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test , #komis brzesko ,