pozycja zastana

Turbosprężarka – nowa czy regeneracja

Gdy zaczyna pojawiać się problemy z turbosprężarka to mamy do wyboru zakupić nowa lub zdecydować się na tańszą regenerację. Chodzi tu o sprężarki o zmiennej geometrii, w sumie nie powinno się ich regenerować, ale nie znaczy to, że się tego nie robi. Producenci tych podzespołów twierdzą, że jest to możliwe, ale tylko w fabryce. Wiele osób jednak decyduje się na jej ustawienie metoda chybił trafił ze względu na wysoka cenę. Są warsztaty, które zajmują się regeneracja turbosprężarek. Z folderów reklamowych dowiemy się, że właściwie mogą naprawić każdą i to za cenę kilka r...

Więcej »

Sposób na korki

Technologia idzie cały czas do przodu, ludzie wpadają na nowe rozwiązania o których jeszcze jakiś czas temu się nikomu nie śniło. Cały czas Polskie drogi to plac budowy. Najczęściej jak już wiedziemy na jakąś trasę to po kilkudziesięciu kilometrach czekają na nas najróżniejsze zwężenia. Czeka na nas ruch wahadłowy i liczne rozjazdy. Nie wspomnę już o takich miejscach jak zakopianka. Najlepszym sposobem na omijanie korków jest zasięgniecie informacji u samego u źródła. Dzięki temu nie ugrzęźniecie w korkach i wasza droga upłynie szybciej i bez nerwów. Dlatego już w domu trzeba ...

Więcej »

Weryfikacja i kwalifikowanie części

Na okres mycia kadłuby silników, głowice cylindrów i inne części są zatapiane w kąpieli w wannie. Chłodnice natomiast przepłukuje sie przepływającym roztworem. Czas potrzebny do usunięcia kamienia kotłowego z głowicy lub kadłuba silnika wynosi około 45 minut, a z chłodnicy 2 . . .3 godzin. Części następnie dodatkowo przepłukuje się dokładnie ciepłą wodą aż do usunięcia wszelkich Śladów stosowanego roztworu. Weryfikacja używanych części, pochodzących z rozbiórki mechanizmów i instalacji samochodu, ma na celu określenie ich dalszej przydatności. W ramach weryfikac...

Więcej »

Dowody, polityka i e-papierosy - czy Anglia przerobi debatę

Pracochłonność naprawy głównej pojazdu (zespołu) jest znacznie większa niż naprawy bieżącej i przestój pojazdu (zespołu) w naprawie jest odpowiednio dłuższy. Pojazd (zespół) kieruje się do naprawy głównej okresowo, w zasadzie po wykonaniu przebiegu międzynaprawczego lub ewentualnie i dodatkowego, dopuszczonego na podstawie orzeczenia technicznego, opartego na wynikach przeglądu technicznego (po planowanym przebiegu międzynaprawczym), Naprawa wypadkowa (awaryjna) jest to naprawa nieplanowana, wykonywana z konieczności, w celu usunięcia skutków wypadku, np. drogowego. Uszkodzenia pojazdu ...

Więcej »
http://www.orto-optyk.pl 751#opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany , #audi q 5 test , #komis brzesko ,