volvo hybrydy

Regulacja chłodzenia powietrzem

Aby ograniczyć obciążenia cieplne głowic i cylindrów silników chlodzonych powietrzem, co pozwala na podwyższenie szybkobieżności znamionowej oraz polepszenie napełnienia cylindrów, coraz częściej stosuje sie cylindry ze stopów lekkich, zaopatrzone w cienkościenne tuleje żeliwne (wciskane lub wtapiane, tzw. ALFIN) albo o chromowanej gładzi. Dmuchawa chłodząca. Silnik chłodzony powietrzem wyposaża sie w dmuchawę promieniowa lub osiową. Wymagana wydajność dmuchawy tłoczącej powietrze chlodzące zależy głównie od budowy silnika i miejscowych obcią...

Więcej »

Sprężarka łopatkowa

Sprężarka łopatkowa (znana także pod nazwą COSETTE) ma zwykle cylindryczną obudowę, wewnątrz której ulożyskowany jest mimośrodowo wirnik zaopatrzony w suwliwie osadzone łopatki. Łopatki te podczas obracania się wirnika ślizgają się po gładzi cylindra. Przestrzeń zawarta pomiędzy nimi ulega na przemian zwiększaniu i zmniejszaniu, dzięki czemu następuje zasysanie i sprężanie zassanego powietrza. Zaleta sprężarek łopatkowych jest stosunkowo prosta konstrukcja, wadą — silne tarcie łopatek dociskanych siłą odśrodkową do gładzi cylindra (obudow...

Więcej »

Niedomagania przekładni przyspieszającej (nadbiegu)

Skrzynka biegów pracuje tylko na biegu bezpośrednim uszkodzenie koszyka rolek lub rolek sprzęgła jednokierunkowego — nadmierne zużycie krzywek piast sprzęgła jednokierunkowego, Przekładnia przyspieszająca nie daje się włączyć (w celu zmniejszenia przełożenia) — przycisk na desce rozdzielczej niezupełnie wciśnięty — przepalenie się bezpiecznika wadliwe połączenie przewodów, obluzowanie się lub zanieczyszczenie zacisków — wadliwe działanie urządzenia ryglującego — przerwa w uzwojeniu elektromagnesu — wadliwe działanie elektrycznego regul...

Więcej »

Mechanizm absorpcji wodorowęglanu i jego związek z transportem sodu w jelicie człowieka

Dzięki zastosowaniu zbiornika kompensacyjnego, po napełnieniu specjalną cieczą chłodząca układ chłodzenia wymaga bardzo rzadko obsługi — np. tylko co każde dwa lub trzy lata eksploatacji samochodu. Wykorzystują to ostatnio coraz częściej wytwórnie samochodów, wyposażając ich silniki w plombowane układy chłodzenia, nie wymagające obsługi ze strony użytkownika, lecz jedynie tzw. obsługi fabrycznej eo każde 30. . . 50 tys. km przebiegu pojazdu. Przesłona chłodnicy. W niskiej temperaturze otoczenia regulowanie stanu cieplnego silnika przez ...

Więcej »
http://www.infekcjeintymne.edu.pl 751# , #junak m 16 , #mazda 3 i 2007 , #opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny , #otomoto minivany ,