Naprawa zespołów

Podczas napraw zespołowych poszczególne zespoły stają się bezimienne. Naprawa samych zespołów może przebiegać w taki sposób, że części dobre i naprawione powracają do tego samego zespołu, z którego zostały wybudowane lub też zespoły mogą być składane bez zwracania uwagi na pochodzenie używanych części. Niekiedy poszczególne naprawiane zespoły są cechowane, co umożliwia stwierdzenie, którą z kolei naprawe one przeszły. Be...

Naprawy bieżące

Naprawy bieżące wykonuje się w okresie przebiegu międzynaprawczego, w oparciu o wyniki przeglądów technicznych. Przez naprawy bieżące zapewnia się naprawianym zespołom lub pojazdowi pełny przebieg międzynaprawczy. Naprawy bieżące są wykonywane przez warsztaty stacji obsługi lub zakłady naprawcze, które powinny dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem oraz niezbędnym zestawem narzędzi (monterskich, ślusarskich, blacharski...

Niedomagania osi przedniej, układu kierowniczego, ramy i zawieszenia

Nadmierne rozgrzewanie się mechanizmu różnicowego, zbyt niski poziom oleju w obudowie przekładni głównej lub brak oleju (lub niewłaściwy gatunek oleju) — zbyt mały luz w łożyskach tocznych mechanizmu różnicowego zbyt mały luz międzyzębny w mechanizmie różnicowym tarcie podkładek oporowych satelitów — zatarcie satelitów na krzyżaku — zatarcie kół koronkowych w obudowie mechanizmu różnicowego zgięcie półosi zwichrowanie...

Nadmierny luz w układzie kierowniczym

Nadmierny luz w układzie kierowniczym (nadmierny luz na kole kierownicy) — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie w mechanizmie kierowniczym — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie przegubów kulowych drążków kierowniczych — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie sworzni zwrotnic i ich tulei • — zbyt duży luz w łożyskach piast kół przednich lub zużycie łożysk obluzowanie się śrub mocujących mechanizm kierownicy do ramy...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

1