Charakterystyka pociągu odśnieżnego jest następująca: szerokość odśnieżania w m . do 4,8 maksymalna wydajność w m/h przy gęstości śniegu 400 kg/ma do 1020 prędkość jazdy roboczej przy maksymalnej wydajności w km/h 6 do 10 pojemność wagonu pośredniego w ms do 80 pojemność wagonu końcowego IW ma wymiary w mm (długość X szerokość X wysokość): do 60 — maszyny czołowej wagonu pośredniego i wagonu końcowego masa własna w — maszyny czołowej 68 600 — wagonu pośredniego 31 400 — wagonu końcowego 38 000 7. Miotacze ognia Do odmrażania i usuwania śniegu z rozjazdów...
Nowe auta pozwalają na coraz szybszą jazdę a to często jest przyczyną wielu wypadków. Na pewno nic nie zastąpi doświadczenia i rozsądku kierowcy ale producenci starają się pomóc w zwiększeniu bezpieczeństwa poprzez zastosowanie odpowiednich rozwiązań w swoich autach. Obecnie dosyć powszechnie stosowany jest ABS, który zapobiega blokowaniu się kół podczas hamowania. Natomiast ACC pozwala utrzymać określoną prędkość a nawet jeśli trzeba ją zmniejszyć aby odstęp do kolejnego pojazdu był bezpieczny. Wśród dostępnych opcji są też AFIL oraz LDW, które ostrzegają prz...
Urządzenia elektrycznego ogrzewania zwrotnie SGE-I, produkowane przez Zakłady Wytwórcze Urządzeń Sygnalizacyjnych w Wełnowcu, składają się z 4 grzejników, 12 do 20 uchwytów mocujących, 2 puszek połączeniowych i skrzyni zasilającej. Poważnymi wadami urządzeń EOR są: stosunkowo duża awaryjność, zaangażowanie dużej liczby pracowników do utrzymania i konserwacji, duży pobór mocy i wysokie koszty eksploatacyjne. Z uwagi na produkcję grzejników o mocy 850 lub 1050 W stosuje się je z konieczności we wszystkich typach rozjazdów. W zależności od typu rozjazdu zakłada się 4 do...