Regeneracja wtryskiwaczy

W artykule tym zastanowimy się wspólnie czy warto regenerować wtryskiwacze common rail. Może się okazać, że w warsztacie zaproponują ci regenerację wtryskiwaczy, ale musisz od razu wiedzieć, że efekty takiego zabiegu mogą być różne. Bierze się to przede wszystkim z nieuczciwego podejścia serwisów, które zajmują się naprawami tego typu. Do pierwszej i drugiej generacji wtryskiwaczy common rail dostępne są wszystkie części zamienne. Dlatego też ich naprawa nie powinna sprawiać problemu. Mają one konstrukcję elektromagnetyczną. Nieco inaczej ma się sprawa z najnowszymi, które bazują na ...

Dwuosiowe samochody terenowe

W razie braku międzyosiowych mechanizmów różnicowych zwiększa się zużycie paliwa, opon, przekładni i łożysk. Szczególnie występuje to w przypadku różnic ciśnienia w ogumieniu, stosowania opon o niejednakowych wymiarach (w ciężkich pojazdach) i częstego zakręcania samochodu. Ponadto brak międzyosiowych mechanizmów różnicowych utrudnia manewrowanie pojazdem, zwłaszcza zakręcanie, ponieważ wówczas na przednie koła działają dodatkowe siły hamujące. Podczas zakręcania, szczególnie na drodze o twardej nawierzchni, przednie koła toczą się bowiem po łuku o większym promieniu niż tylne...

Rurki rdzenia chłodnicy

Rurki rdzenia chłodnicy są zwykle wykonane z pasów blachy mosiężnej odpowiednio zwiniętych i zlutowanych, a poziome żeberka z blachy miedzianej lub mosiężnej. Chłodnice rurkowe cechuje mała wrażliwość na zamarzanie, odporność na wstrząsy i łatwość naprawy w przypadku uszkodzenia. Chłodnica komorowa ma rdzeń wykonany z odpowiednio wytłoczonych pasów z blachy mosiężnej, złożonych i zlutowanych. Pomiędzy złożonymi blachami istnieją szczeliny, przez które z góry w dół przepływa woda; dodatkowe przekładki z blachy falistej ułatwiają wymianę ciepła. Chłodnice komorowe są stosunk...

Kontrolowana próba szczepionki typu 16 wirusa brodawczaka ludzkiego

Zespół odśnieżający składa się z dwóch bębnowych wirników oddzielonych rozdzielaczem śniegu, noża podcinającego, wirnika łopatkowego i skrzydeł bocznych. Do ramy jest przegubowo podwieszony nóż podcinający, podnoszony bądź opuszczany siłownikiem pneumatycznym. Wirniki bębnowe o średnicy 2000 mm i szerokości 2650 mm są wprawiane w ruch obrotowy przez silniki elektryczne o mocy 200 kW i przekładnie zębate umieszczone wewnątrz bębnów. Na obwodzie bębnów są przyspawane łopatki, wzmocnione poprzecznymi przegródkami. Do łopatek dolnego wirnika są przytwierdzone noże podcinające.

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

319#opłaty drogowe w czechach dla ciężarówek , #tesla forum , #mazda pl konfigurator , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa , #porsche 911 forum , #jazdy doszkalające , #dobierz akumulator do samochodu , #olx białystok samochody , #otomoto grudziadz ,