Porównanie charakterystyk obciążeniowych silnika wolnossącego z doładowywanym mechanicznie i z turbodoładowywanym

Jednostkowe zużycie paliwa silnika wysokoprężnego, doładowywanego turbosprężarką zmniejsza się w porównaniu z silnikiem wolnossącym tym bardziej, im większe jest obciążenie silnika. Szczytowe różnice mogą dochodzić nawet do 25 300/ 0. W razie doładowywania mechanicznego jednostkowe zużycie paliwa w zakresie małych obciążeń jest zwykle większe niż silnika wolnossącego, a w zakresie obciążeń maksymalnych — mniejsze o około 5 . . 100. Porównanie charakterystyk obciążeniowych silnika wolnossącego z doładowywanym mechanicznie i z turbodoładowywanym wykazuje, że z ekonomicznego punktu widzenia...

Niedomagania układu hamulcowego

Przedwczesne zużywanie się opon — niewłaściwe ciśnienie w ogumieniu — zbyt wysokie obciążenie ogumienia — zbył silne nagrzewanie sie ogumienia (niedostateczne chłodzenie) niewyrównoważenie kół — niewłaściwa zbieżność kół niewłaściwy kąt pochylenia kół — niewłaściwy kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy — niewłaściwy kąt pochylenia sworzni zwrotnicy — uszkodzenie kół i obręczy — zgięcie czopa zwrotnicy — zgięcie dźwigni zwrotnicy — zużycie sworznia zwrotnicy i jego tulei — zużycie łożysk kół ocieranie szczęk hamulcowych o bębny — wadliwe działanie amortyzator...

Charakterystyka pociągu odśnieżnego

Charakterystyka pociągu odśnieżnego jest następująca: szerokość odśnieżania w m . do 4,8 maksymalna wydajność w m/h przy gęstości śniegu 400 kg/ma do 1020 prędkość jazdy roboczej przy maksymalnej wydajności w km/h 6 do 10 pojemność wagonu pośredniego w ms do 80 pojemność wagonu końcowego IW ma wymiary w mm (długość X szerokość X wysokość): do 60 — maszyny czołowej wagonu pośredniego i wagonu końcowego masa własna w — maszyny czołowej 68 600 — wagonu pośredniego 31 400 — wagonu końcowego 38 000 7. Miotacze ognia Do odmrażania i usuwania śniegu z rozjazdów kolejowych są stosowane ręczne, ...

Dezaktywacja mutacji w NPC1L1 i ochrona przed chorobą wieńcową serca AD 8

Maszyna napędowa ma podwozie adaptowane z samochodu ciężarowego STAR 28 z kołami wymienionymi na kolejowe o średnicy tocznej 700 mm. Podwozie jest oparte na zestawach kołowych za pośrednictwem sprężyn piórowych. Maszyna jest sterowana z kabiny, W której są zainstalowane dwa pulpity sterownicze, fotel obrotowy i dwa siedzenia. Do ramy jest dodatkowo przymocowana platforma nadwozia i wsporniki nośne silnika napędowego zespołu odśnieżającego i pompy układu hydraulicznego. Napęd zespołów roboczych odbywa się za pośrednictwem układu złożonego z wysokoprężnego silnika spalinowego typu SW400 o mocy 125 KM przy 2400...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

289#mila automobile , #opłaty drogowe w czechach dla ciężarówek , #tesla forum , #mazda pl konfigurator , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa , #porsche 911 forum , #jazdy doszkalające , #dobierz akumulator do samochodu , #salon citroena warszawa ,