Silniki trakcyjne lokomotywy

Silniki trakcyjne lokomotywy obsługującej podczas pracy pługa są zasilane zespołem napędowym, złożonym z prądnicy prądu stałego o mocy 200 kW, połączonej z napędowym silnikiem elektrycznym także o mocy 200 kW. Takie rozwiązanie zapewnia stabilną pracę lokomotywy nawet przy małych prędkościach jazdy. Silniki elektryczne pługa są włączane w obwód elektryczny dwoma nastawnikami, a do ich wzbudzenia służy prądnica wzbudzająca o mocy 13 kW i napięciu 115 V. Prądnica napędzana przez wał pośredni przekładni 8 jest dodatkowo wykorzystywana do zasilania sieci oświetleniowej. W tylnej ...

Wentylator

Umieszczony za chłodnicą wody wentylator wymusza podczas pracy silnika intensywny przepływ powietrza przez rdzeń chłodnicy. Aby ograniczyć do minimum hałaśliwość pracy wentylatora, ogranicza się zwykle prędkość obwodową jego wirnika do około 100 misek, a w samochodach osobowych nawet do 80 m/sek. Hałaśliwość pracy wentylatora zależy głównie od częstotliwości dźwięków, wywoływanych obracaniem się. Wentylatory odlewane są sztywniejsze niż blaszane tłoczone i wydają wysokie nieprzyjemne tony, podobnie jak wentylatory blaszane o łopatkach usztywnionych przez odpowiednie wytłoczeni...

Niedomagania przekładni przyspieszającej (nadbiegu)

Skrzynka biegów pracuje tylko na biegu bezpośrednim uszkodzenie koszyka rolek lub rolek sprzęgła jednokierunkowego — nadmierne zużycie krzywek piast sprzęgła jednokierunkowego, Przekładnia przyspieszająca nie daje się włączyć (w celu zmniejszenia przełożenia) — przycisk na desce rozdzielczej niezupełnie wciśnięty — przepalenie się bezpiecznika wadliwe połączenie przewodów, obluzowanie się lub zanieczyszczenie zacisków — wadliwe działanie urządzenia ryglującego — przerwa w uzwojeniu elektromagnesu — wadliwe działanie elektrycznego regulatora — wadliwe działanie lub uszko...

Drążki ustalające

Podawany przez szczotkę śnieg jest transportowany przenośnikiem z taśmą szerokości 2930 mm, wyposażonym w nóż podcinający. Przenośnik jest napędzany przez silnik asynchroniczny o mocy 40 kW i układ napędowy, złożony z wałka pośredniego i przekładni łańcuchowej. Do podnoszenia i opuszczania osprzętu roboczego maszyny czołowej służą siłowniki pneumatyczne, zasilane z układu hamulca zespolonego, do którego sprężone powietrze o ciśnieniu około 0,7 MN/m2 (7 at) Jest tłoczone z lokomotywy, popychającej lub ciągnącej kombajn. Siłowniki pneumatyczne są zasilane z czterech zbiornik...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

319#otomoto rzeszów , #renault wyprzedaż , #mila automobile , #opłaty drogowe w czechach dla ciężarówek , #tesla forum , #mazda pl konfigurator , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa , #porsche 911 forum , #jazdy doszkalające ,