Króciec wlewowy chłodnicy

Króciec wlewowy chłodnicy jest zwykle zakrywany pokrywą zaopatrzoną w dwa samoczynne zawory, wylotowy oraz wlotowy. Zawór wylotowy otwiera się, kiedy nadciśnienie w chłodnicy przekracza 0,3. . .0,4 kG/cm2 a zawór wlotowy — kiedy podciśnienie w niej przewyższa około 0,2. Zawór wylotowy chroni rdzeń chłodnicy przed rozsadzeniem w razie przegrzania silnika. Utrzymując niewielkie nadciśnienie w układzie chłodzenia zawór wylotowy podwyższa temperaturę wrzenia wody do około 107 oc, a zatem nie dopuszcza do intensywnego parowania wody w razie ...

Awaria skrzyni biegów

Skrzynie biegów psuja się dość często, ma na to wpływ kilka czynników. Skrzynie mimo upływu wielu lat ciągle sprawiają problemy. Awaryjność skrzyń biegów przez wielu specjalistów jest wiązana z nowymi silnikami, które mają wysoki moment obrotowy. Ale jest w tej całej awaryjności też wina kierowców. Po pierwsze źle używamy sprzęgła. Mimo iż nie jest to integralna część skrzyni to ma jednak ogromny wpływ na jej żywotność. Zła jest jazda na pół sprzęgle, zbyt gwałtowne puszczanie sprzęgła oraz jazda tylko na luzie i pierwszym biegu. P...

Silnik wysokoprężny DEUTZ

Do napędu zespołu odśnieżającego, na ramie wagonu napędowego jest zamontowany drugi silnik wysokoprężny DEUTZ o mocy 445 KM albo silnik wysokoprężny 6L714 0 mocy 300 KM przy 2300 obr/min. Napęd z silnikiem jest przenoszony przez sprzęgło i wał przegubowy na dwubiegową skrzynię przekładniową, skąd następnym wałem przegubowym jest przekazywany na tarczowe sprzęgło stałe, osadzone na osi wirnika. Z osi wirnika moment obrotowy jest przenoszony na przekładnię rozdzielczą walców frezujących i na osie walców za pomocą sprzęgła tarczowego. Pług o...

Rtęć, oleje rybne i ryzyko zawału mięśnia sercowego cd

W razie braku międzyosiowych mechanizmów różnicowych zwiększa się zużycie paliwa, opon, przekładni i łożysk. Szczególnie występuje to w przypadku różnic ciśnienia w ogumieniu, stosowania opon o niejednakowych wymiarach (w ciężkich pojazdach) i częstego zakręcania samochodu. Ponadto brak międzyosiowych mechanizmów różnicowych utrudnia manewrowanie pojazdem, zwłaszcza zakręcanie, ponieważ wówczas na przednie koła działają dodatkowe siły hamujące. Podczas zakręcania, szczególnie na drodze o twardej nawierzchni, przednie koła toczą się bow...

Najnowsze zdjęcia w galerii hab-corp:

319#otomoto rzeszów , #renault wyprzedaż , #mila automobile , #opłaty drogowe w czechach dla ciężarówek , #tesla forum , #mazda pl konfigurator , #auto gazda otomoto , #dealer audi warszawa , #porsche 911 forum , #jazdy doszkalające ,