mobilny dziennik

Montaż mat wygłuszających

Wielu kierowców chciałoby mieć doskonały dźwięk w swoim aucie. Aby to zyskać warto wygłuszyć drzwi poprzez montaż mat wygłuszających. Zaczynamy od ściągnięcia boczku . Osobiście nie lubię tego etapu pracy, bo wymaga on delikatności i szczególnej uwagi. Musisz kierować się zasadą, że nic na siłę. Trudno tez opisać jakąś metodą, bo w każdym aucie sposób demontażu wygląda inaczej. Najlepiej skorzystać z książki do danego modelu lub poszukać informacji w Internecie na ten temat. Gdy już uporamy się z boczkiem to bierzemy się za montaż mat wygłuszających. Musimy okleić zewnętrzne poszycie drzwi...

Więcej »

Naprawa pojadu

Pracochłonność naprawy głównej pojazdu (zespołu) jest znacznie większa niż naprawy bieżącej i przestój pojazdu (zespołu) w naprawie jest odpowiednio dłuższy. Pojazd (zespół) kieruje się do naprawy głównej okresowo, w zasadzie po wykonaniu przebiegu międzynaprawczego lub ewentualnie i dodatkowego, dopuszczonego na podstawie orzeczenia technicznego, opartego na wynikach przeglądu technicznego (po planowanym przebiegu międzynaprawczym), Naprawa wypadkowa (awaryjna) jest to naprawa nieplanowana, wykonywana z konieczności, w celu usunięcia skutków wypadku, np. drogowego. Uszkodzenia pojazdu (zespołu) w następstw...

Więcej »

Nowe polo 2016r

Jak donosi koncern VW trwają właśnie prace nad kolejną wersją tego dość popularnego modelu samochodu. To już będzie szósta generacja i ma ona zostać zaprezentowana na początku 2016 roku. Do gamy nadwozi trafia najprawdopodobniej dwa hatchbacki, będzie też wersja stylizowana na SUV – CrossPolo. Raczej nie przewiduje się odmiany cabrio. Nowy model ma mieć podobne wymiary jak bieżący z tym że będzie on nieco dłuższy. Zmieni się natomiast rozstaw osi, zostanie on zwiększony o ok 5cm. Tym samym nowe polo będzie bardziej przestronne. Auto ma mieć znakomita jakość wykończenia, ergonomię i wygodne siedzenia. A...

Więcej »

Microtiopatia zakrzepowa zwiazana z interferonem beta

Nadmierny luz w układzie kierowniczym (nadmierny luz na kole kierownicy) — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie w mechanizmie kierowniczym — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie przegubów kulowych drążków kierowniczych — zbyt duży luz lub nadmierne zużycie sworzni zwrotnic i ich tulei • — zbyt duży luz w łożyskach piast kół przednich lub zużycie łożysk obluzowanie się śrub mocujących mechanizm kierownicy do ramy — obluzowanie kola kierownicy — nadmierne zużycie łożysk ślimaka, śruby lub wałka ramienia kierowniczego. Podczas jazdy samochód ściąga na jedną stronę zbyt niskie lub n...

Więcej »
http://www.e-rehabilitacja.com.pl 751# , #junak m 16 , #mazda 3 i 2007 , #opel nexteam , #otomoto koszt ogłoszenia , #audi a4 1 8 t opinie , #citroen szpot , #carrefour gdańsk , #opel mucha używane , #orlen ceny ,