Drgania walu napędowego i hałaśliwa praca (podczas przenoszenia napędu) nadmierne zużycie połączeń wielowypustowych — zgięcie lub zwichrowanie trzonu wału wgniecenie Ścianek rurowego trzonu lub członów dzielonego wału drążonego — zużycie przegubów krzyżakowych— zużycie otworów na śruby lub postrzępienie tarczy elastycznej (w przegubie elastycznym) — zerwanie tarczy elastycznej przegubu wadliwe złożenie lub wbudowanie wału napędowego — zużycie lub wadliwe złożenie łożyska pośredniego wału — brak wyrównoważenia dynamicznego wału napędowego (w złożeniu). Hałaśliwa praca przekładni głównej — zbyt mała ilość oleju w obudowie przekładni głównej lub brak oleju — zbyt duży lub zbyt mały luz miedzyzębny w przekładni głównej nadmierne zużycie lub uszkodzenie zębów kół zębatych przekładni głównej — nadmierne zużycie lub uszkodzenie łożysk tocznych mechanizmu różnicowego lub walka atakującego (zębnika) — skrzywienie walka atakującego bicie talerzowego koła zębatego — wadliwe złożenie przekladni głównej — odkształcenie lub pęknięcie obudowy przekładni głównej — usterki mechanizmu różnicowego — obluzowanie się śrub mocujących obudowę przekładni głównej — obluzowanie się koła talerzowego na nitach — nadmierne zużycie łożysk piast kół. Nadmierne rozgrzewanie się przekładni głównej — zbyt mała ilość oleju w obudowie przekładni głównej lub nieodpowiedni jego gatunek — zbył mały luz międzyzebny w przekladni głównej — zbyt mały luz w łożyskach tocznych walka atakującego lub mechanizmu różnicowego — zwichrowanie obudowy przekładni głównej. Hałaśliwa praca mechanizmu różnicowego — zbyt mała ilość oleju w obudowie przekładni głównej lub brak oleju zbyt duży lub zbyt mały luz w łożyskach tocznych zbyt duży lub zbyt mały luz międzyzebny w mechanizmie różnicowym — nadmierne zużycie łożysk tocznych mechanizmu różnicowego — nadmierne zużycie zębów satelitów lub koronkowych kół zębatych — wadliwe złożenie mechanizmu różnicowego — nadmierne zużycie lub zatarcie podkładek oporowych satelitów — zatarcie kół zębatych koronkowych w obudowie mechanizmu różnicowego zatarcie satelitów na krzyżaku — wadliwe wbudowanie lub zgięcie półosi — zwichrowanie lub pękniecie obudowy mechanizmu róznicowego. [podobne: NAPRAWA SZYB SAMOCHODOWYCH,warsztat samochodowy szczecin, Warsztat samochodowy Wrocław ]