samochody poleasingowe i używane
Skrzynka biegów pracuje tylko na biegu bezpośrednim uszkodzenie koszyka rolek lub rolek sprzęgła jednokierunkowego — nadmierne zużycie krzywek piast sprzęgła jednokierunkowego, Przekładnia przyspieszająca nie daje się włączyć (w celu zmniejszenia przełożenia) — przycisk na desce rozdzielczej niezupełnie wciśnięty — przepalenie się bezpiecznika wadliwe połączenie przewodów, obluzowanie się lub zanieczyszczenie zacisków — wadliwe działanie urządzenia ryglującego — przerwa w uzwojeniu elektromagnesu — wadliwe działanie elektrycznego regulatora — wadliwe działanie lub uszkodzenie włącznika (kick down) pedału przyspieszenia wadliwe działanie lub zwarcie wyłącznika na desce rozdzielczej — ścięcie kołka koła zębatego regulatora — uszkodzenie lub zużycie kół zębatych, łożysk i wałków — uszkodzenie przerywacza niewłaściwe położenie pierścienia ciernego. Przekładnia przyspieszająca nie daje się wyłączyć (przełączyć na położenie bezpośrednie) — wadliwe połączenie przewodów, obluzowanie sie lub zanieczyszczenie zacisków uszkodzenie przerywacza wadliwe działanie lub zwarcie wyłącznika na desce rozdzielczej — zakleszczenie się, zgiecie lub uszkodzenie urządzenia ryglującego — wadliwe działanie lub uszkodzenie włącznika pedału przyspieszenia zwarcie w odgałęzieniu pomiędzy regulatorem a akumulatorem — wadliwe działanie regulatora elektrycznego przerwa w uzwojeniu elektromagnesu — uszkodzenie lub zużycie kół zębatych, łożysk i wałków. Włącznik pedału przyspieszenia nie działa — wadliwe wyregulowanie wlacznika pedału przyspieszenia wadliwe połączenie przewodów, obluzowanie lub zanieczyszczenie zacisków — wadliwe działanie lub uszkodzenie włącznika pedału przyspieszenia — przerwa w odgałęzieniu pomiędzy elektromagnesem a samoczynnym wyłącznikiem. Silnik zatrzymuje się po naciśnięciu na pedał przyspieszenia wadliwe działanie lub uszkodzenie włącznika pedału przyspieszenia — zwarcie w odgałęzieniu pomiędzy elektromagnesem a włącznikiem pedału przyspieszenia — zwarcie w elektromagnesie. Tylny bieg nie daje się włączyć — wadliwe działanie urządzenia ryglujacego tylnego biegu. Włączanie przekładni przyspieszającej nastręcza trudności zużycie pierścienia ciernego wadliwe złożenie lub usterki przekładni planetarnej. Przekładnia przyspieszająca włącza się lub wyłącza przy niewłaściwej szybkości jazdy — wadliwe działanie regulatora. [więcej w: jazdy doszkalające,otomoto tomaszów lubelski, otomoto olsztyn ]
Powiązane tematy z artykułem: jazdy doszkalające otomoto olsztyn otomoto tomaszów lubelski
Zależnie od typu żarówka samochodowa powinna świecić od 200 do 1000 godzin. Zatem każda żarówka ma swoją trwałość, choć nie jeden producent robi wszystko by nie ukazać tego parametru za łatwo. Mowa tu o wskaźniku Te informuje on nas przy ilu godzinach pracy większość żarówek przestaje świecić. Producenci deklarują trwałość żarówek H1 na 650 godzin, […]
Przystępując do doboru turbosprężarki do silnika trzeba znać charakterystyki zarówno turbiny jak i sprężarki, aby na ich podstawie móc określić odpowiednie sprawności i stosunki ciśnień odpowiadające określonym wydajnościom przepływającego czynnika i prędkościom obrotowym wirników. Podczas wstępnych Obliczeń można przyjmować sprawność turbiny rzędu 0,75 „0,85 i sprawność sprężarki — 0,65. . .0,85. Konieczna jest także znajomość […]